וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: קורי וובסטר חתם לעונה אחת

2.8.2017 / 13:19

גארד נבחרת ניו זילנד (28, 1.88) שזכה בשלוש אליפויות אוסטרליה עם ניו זילנד ברייקרס חתם במדי הקבוצה של אריק אלפסי וישלים את הקו האחורי. הושעה בעבר לעונה שלמה בגלל עבירות סמים

קורי וובסטר. GettyImages
מצטרף לנהריה. קורי וובסטר/GettyImages

עירוני נהריה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של גארד נבחרת ניו זילנד קורי וובסטר, שיהיה הזר השלישי בסגל של אריק אלפסי. וובסטר משלים את הקו האחורי של נהריה שכולל נכון לעכשיו את הישראלים יפתח זיו וסטו דגלאס והזרים דנזל ליוינסטון ואלכס יאנג. מלבד הקו האחורי חתומים בנהריה שני שחקנים נוספים מהעונה שעברה - הפורוורד יהונתן שולדבראנד והסנטר איגור נסטרנקו.

וובסטר (28, 1.88) נולד באוקלנד, ניו זילנד ועבר לארצות הברית לעונה אחת בה שיחק באוניברסיטת למבות'. הוא חזר לניו זילנד ברייקרס, שמשחקת בליגה האוסטרלית, בשנת 2008 ובעונת 2010/11 זכה עמה באליפות, כשבשנתיים הראשונות הושאל לקבוצות שונות. בנובמבר 2011 הוא שוחרר מהקבוצה אחרי שנתפס על סמים וישב עונה שלמה בחוץ. בקבוצתו החליטו לסלוח לוח והחתימו אותו לשלוש עונות נוספות, במהלכן זכה בשתי אליפויות נוספות.

במרץ 2015 חתם לתקופה קצרה במגה לקס הסרבית, ואף התאמן עם אינדיאנה פייסרס בקיץ, וקיבל חוזה למחנה האימונים של ניו אורלינס. בשנים האחרונות המשיך לשחק בליגות המקומיות כשבעונה האחרונה סבל ממכה של פציעות, כשמיודענו קירק פני תופס לא מעט את מקומו. במרץ האחרון חתם בוולינגטון סיינטס מהליגה הניו זילנדית והוביל אותה לזכייה באליפות.

וובסטר משחק בנבחרת ניו זילנד החל מקיץ 2008, והשתתף באליפות העולם ב-2014. אחיו הצעיר טאי וובסטר סיים לאחרונה ארבע שנים באוניברסיטת נברסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully