וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים הויבך חתם במכבי נתניה: "שמח להגיע לקבוצה שמתיאוס אימן אותה"

2.8.2017 / 12:58

הבלם ששיחק ב-3 השנים האחרונות בקייזרסלאוטרן מהבונדסליגה השנייה, מצטרף למועדון במקומו של תומאס יול-נילסן. הויבך: "זו קבוצה שגידלה אצלה שחקנים נהדרים כמו אלמוג כהן ואיתי שכטר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלם חדש בנתניה. טים הויבך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלם הגרמני טים הויבך אשר שיחק בשלוש השנים האחרונות בקייזרסלאוטרן מהליגה הגרמנית השנייה, חתם הבוקר (רביעי) במועדון לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בכפוף לתוצאות בדיקותיו הרפואיות. הויבך מגיע לקבוצה במקומו של הבלם הדני תומאס יול-נילסן שהגיע למועדון, אך לא השתלב ונכון לשלב זה הוא מסרב לעזוב את הקבוצה.

הויבך, המתנשא לגובה של 1.92, אמר לעמוד הרשמי של המועדון: "שמח להגיע לישראל ולקבוצת מכבי נתניה אותה אימן בעבר אחד מגדול שחקני נבחרת גרמניה לותר מתיאוס ובנוסף גידלה שחקנים נהדרים כמו אלמוג כהן ואיתי שכטר. אני מגיע מלא במוטיבציה במטרה לתרום מנסיוני הרב והכל מתוך רצון לעזור למועדון להגשים את מטרותיו ולהתברג בקדמת במת הכדורגל הישראלי. אני מצפה למפגש הראשון עם חבריי לקבוצה ועם הקהל ששמעתי אודותיו מאלמוג. אני שמח לצאת היום לדרך עם שאר השחקנים לקראת העונה החדשה והמאתגרת של המועדון".

הויבך החל את הקריירה בקבוצת המילואים של בורוסיה מנשנגלדבאך ושיחק במדיה שש שנים בליגות הנמוכות. ב-2012 חתם בפ.ס.וו פרנקפורט וב-2014 נרכש על ידי קייזרסלאוטרן תמורת כ-350 אלף יורו. בשלוש השנים שלו בקבוצה הוא הופיע ב-62 משחקי ליגה. הויבך סבל בעבר מפציעות חוזרות ונשנות בשרירי הירך, דבר שגרם לו להחמיץ 40 משחקים בשנים 2012-2014, אבל בנתניה מקווים שמדובר בפציעות ישנות שלא יחזרו.

טים הויבאך במדי קייזרסלאוטרן. GettyImages
הויבך במדי קייזרסלאוטרן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully