וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: סווירסקי יגיע לארץ, בקבוצה שוקלים ציוות של חלאיילה ושביט

2.8.2017 / 9:52

הברזילאי צפוי לשוחח עם ההנהלה כדי לקבל הודעה רשמית על עזיבתו. בקבוצה שוקלים למנות את איימן חלאיילה בצוותא עם אלדד שביט. גם בני בן זקן, עמיר תורג'מן ופליקס נעים מועמדים

מאמן בני סכנין ז'אירו סווירסקי. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
ייפגש עם ההנהלה. סווירסקי/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

למרות שבני סכנין הודיעה שז'אירו סווירסקי לא ימשיך בקבוצה, המאמן הברזילאי מתכוון לנחות בישראל בכל מקרה. סווירסקי לא קיבל הודעה רשמית מהנהלת הקבוצה על סיום דרכו ומתכוון להופיע וכן להגיע לסכנין כדי לשוחח עם ההנהלה וראשי המועדון. המאמן הברזילאי ממשיך לטעון שלא נטש את הקבוצה ושההנהלה הייתה מודעת לכל מעשיו אך זו מכחישה את דבריו והוציאה אתמול הודעה שמבחינתה במעשיו סיים המאמן את ההתקשרות עם המועדון.

כעת בקבוצה תרים אחרי מחליף לסווירסקי, כאשר בהנהלה היו רוצים לראות את מרקו בלבול אך בשלב זה הסיכויים שיגיע לא גבוהים. אנשי העסקים בסכנין ובמגזר הערבי בכלל מפעילים לחץ על ההנהלה למנות את איימן חלאיילה למאמן הקבוע אך בהנהלה מתלבטים כשעמיר תורג'מן ובני בן זקן עדיין מועמדים לקבל את התפקיד.

יש לציין שחלאיילה לא מחזיק בתעודת פרו ולכן לא יוכל לאמן לבדו. בקבוצה גיששו אצל מקורבי אלדד שביט לגבי אפשרות של אימון משותף כשייתכן וזו הקונסטלציה שתצא לפועל. תורג'מן מעוניין להביא איתו את הצוות שלו אך בסכנין החליטו שבכל מקרה חלאיילה יישאר במערכת ואם בן זקן או נעים יגיעו, הוא יישאר בתפקיד העוזר.

היום (רביעי) תשחק הקבוצה בגביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה. הקפטן חאלד חלאיילה ייעדר מהמשחק בשל אבל משפחתי על סבתו ואת מקומו יתפוס איאהב גנאים הצעיר. את מקומו של עלי עוסמאן המורחק יתפוס מוחמד זבידאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully