וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת העברתו של נתן קבסלה למכבי פתח תקוה על סף פיצוץ

1.8.2017 / 22:34

השחקן הודיע באמצעות נציגו כי בשל בעיה אישית הקשורה לבת זוגו הוא לא יוכל להגיע לישראל. גורם: "ביום רביעי נקבל תשובה סופית בעניין". סוכנו: "לצערי ההעברה לא תתבצע בשלב זה"

שחקן אנדרלכט, נתן קבסלה. GettyImages
"סובל מבעיה אישית". קבסלה/GettyImages

אחרי שסוכמה העברתו של החלוץ נתן קבסלה מאנדרלכט, מסתמן כי השחקן לא יגיע לישראל. הערב (שלישי) הודיע השחקן, באמצעות סוכנו, כי בשל בעיות אישיות הקשורות לבת זוגו, הוא לא יוכל להגיע בימים הקרובים לישראל.

פתח תקוה, ככל הנראה, תחפש שחקן התקפה אחר. "קבסלה שחקן מצוין, הכל היה סגור איתו ועם אנדרלכט, מחר נקבל תשובה סופית", אמרו בפתח תקוה. סוכנו, אסף כליפה, שעובד בשיתוף פעולה עם פיני זהבי, אמר לוואלה! ספורט: "לצערי ההעברה לא תתבצע בשלב זה. השחקן סובל מבעיה אישית. יכול להיות שיחתום בטורקיה בהמשך, אבל בשלב זה הוא לא יגיע לישראל".

עוד בנושא
לקראת נתניה בגביע הטוטו: רפואה יבצע שינוי אחד בהרכב
אברהם גרנט צפוי לחתום ביומיים הקרובים בלבסקי סופיה

בפתח תקוה כבר שריינו כרטיס טיסה לשחקן למחר, למקרה שיתחרט, אך בשלב זה, כל עוד השחקן לא ישנה את ההחלטה, קובי רפואה יצרך לחפש שחקן אחר.

כזכור, פתח תקוה סיכמה בימים האחרונים על רכישת 50 אחוז מכרטיס השחקן שלו מאנדרלכט. השחקן כבר נחת בישראל, עבר בדיקות רפואיות וסיכם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. קבסלה השחקן השלישי שנוחת בישראל לאחר סיכום, אך לא חותם לבסוף. קדמו לו הבלם הברזילאי דייביסון והבלם הקרואטי אנטה קולושיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully