וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין הודיעה: ז'אירו סווירסקי סיים את דרכו במועדון

1.8.2017 / 21:41

בסכנין הוציאו הודעה חריפה נגד המאמן שלא הגיע לאימון ועזב את הארץ: "בהתנהגותו הוא חרט את הפסקת דרכו במועדון. סכנין לא טעתה ברעיון המאמן הזר, אך כנראה שכן מעדה בבחירת האיש". סווירסקי: המאמן עצמו אמר: "אף אחד מהמועדון לא דיבר איתי. אדבר רק לאחר מכן"

מאמן בני סכנין ז'אירו סווירסקי. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
מלחמת גרסאות. סווירסקי/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

הנהלת בני סכנין הוציאה הערב (שלישי) הודעה חריפה נגד מאמן הקבוצה, ז'אירו סווירסקי הברזילאי, שלא הגיע לאימון אתמול ולאחר מכן התברר כי הוא שוהה באיסטנבול, עניין אותו הסביר המאמן בכך שנאלץ לעזוב את הארץ בגלל בעיות בוויזה. בהודעה של סכנין נכתב: "הנהלת בני סכנין התכנסה הערב ודנה בסוגיית סווירסקי והתבטאויותיו והתנהגותו, כאשר האחרונה שבהם נטישת חניכיו ועמיתיו בסגל ואת המועדון בכלל.

סווירסקי התבטא בחריפות כנגד המועדון והנהלתו ערב משחק גביע הטוטו האחרון ולא גילה קורטוב של אחריות ליצירת אווירת עידוד וריכוז בקרב שחקניו ולא הזדהות עם קשיי המועדון בנושא הבקרה.

למחרת הוא נעלם יחד עם עוזרו ונטש את מקום עבודתו ללא התראה וללא ידיעת הנהלת המועדון ואישורה. סווירסקי המשיך לפרסם טיעוני סרק של אישורי שהייה בארץ ותוקף ויזה כניסיון לתרץ את מעשיו. כל התנהגותו והתבטאויותיו נטלו ממנו את ערך המנהיגות ונשתייר עירום מערך זה.

הנהלת המועדון בתחילת העונה קיבלה החלטה אמיצה להתקשרות עם מאמן זר, אשר יוביל את השביל המקצועי של המועדון. סכנין לא טעתה ברעיון, אך כנראה שכן מעדה בבחירת האיש.

הנהלת סכנין רואה בהתנהגותו של סווירסקי את החלטתו לסיים את עבודתו בסכנין. הוא חרט את הפסקת דרכו במועדון".

סוכנו של המאמן אמר: "לא נגיב עד שנקבל הודעה רשמית מהמועדון. בשלב זה, לא אני ולא ז'אירו קיבלנו איזושהי הודעה ומבחינתו של המאמן, הכל ממשיך כרגיל". המאמן עצמו אמר: "אף אחד מהמועדון לא דיבר איתי. אדבר רק לאחר מכן".

עוד בנושא:

סווירסקי: "ההנהלה ידעה שאני נוסע". סכנין: "בושה לעשות דבר כזה"
ז'אירו סווירסקי לא הגיע לאימון סכנין, המנכ"ל: "זה חמור מאוד"
מתיחות בין סווירסקי להנהלת סכנין: "הוא לא מבין את המנטליות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully