וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ג'אבריל טראוויק חתם במועדון. דן שמיר: "תמה הרכבת הקבוצה"

1.8.2017 / 21:29

הסמול פורוורד (25, 1.98) ששיחק בשנתיים האחרונות בליגת הפיתוח הצטרף להפועל חולון המתחדשת. המאמן שמיר: "יש לנו קבוצה מעניינת עם פוטנציאל, יש לכולם זמן להתכונן לעונה החדשה"

שחקן הפועל חולון ג'אבריל טראוויק. הפועל חולון, אתר רשמי
12.9 נקודות בממוצע בליגת הפיתוח. טראוויק/אתר רשמי, הפועל חולון

הפועל חולון הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של הפורוורד ג'אבריל טראוויק (25, 1.98). על פי ההודעה של חולון בכך השלימה הקבוצה של דן שמיר את בניית הסגל לעונה הקרובה.

טראוויק הוא בוגר מכללת ג'ורג'טאון והוא שיחק בשנתיים האחרונות בסו פולס סקייפרס מליגת הפיתוח של ה-NBA, בקבוצת הבת של מיאמי היט. בעונה הראשונה שלו במועדון הוא סייע למועדון לזכות באליפות הדי ליג. טראוויק העמיד בסקייפרס ממוצעים של 12.9 נקודות, 2.7 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עוד בנושא
וויל דניאלס דחה את הפועל אילת, עשוי להצטרף לראשון לציון
הפועל אילת: ניב ברקוביץ' חתם באופן רשמי

מאמן הקבוצה דן שמיר התייחס להחתמה ואמר: "ג'אבריל טראוויק שחקן בעל התכונות שאנחנו צריכים בשביל הכדורסל שאנחנו רוצים לשחק ואני שמח שהוא מצטרף. תמה הרכבת הקבוצה בשלב מוקדם מהרגיל, יש לנו קבוצה מעניינת עם פוטנציאל ולשמחתי יש לכולם זמן להכין את עצמם לעונה".

במהלך הקיץ חתמו בהפועל חולון הגארדים קורי וולדן וטו הולוואי, שממשיך מהעונה שעברה, והפורוורד טיישון תומאס, לצד הישראלים שלומי הרוש, שממשיך לעונה נוספת, תמיר בלאט שהגיע מהפועל תל אביב, גיא פניני וג'ו אלכסנדר שהגיעו ממכבי תל אביב וחנן קולמן שהגיע מהפועל אילת. הצעירים טום ספיר ויונתן מור ימשיכו בקבוצה גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully