וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: ניב ברקוביץ' חתם באופן רשמי

1.8.2017 / 20:48

הגארד (31, 1.90) חוזר לקבוצה הדרומית אחרי שנתיים בנהריה. טפירו: "מסוג השחקנים שהתרומה שלהם לא תמיד מגיעה לשורת הסטטיסטיקה". ג'ורדן לויד, ששיחק אשתקד בליגת הפיתוח, במגעים

ניב ברקוביץ', הפועל אילת,. האתר הרשמי של הפועל אילת, אתר רשמי
יחלוק את עמדת הגארד עם ניסים. ברקוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל אילת

עם צאת ט' באב הודיעה הערב (שלישי) הפועל אילת על החתמתו של ניב ברקוביץ' לעונה הבאה. ברקוביץ' חוזר לאילת אחרי שנתיים בעירוני נהריה ויחלוק את עמדת הגארד הישראלי הבכיר עם אפיק ניסים.

בנוסף בקבוצה מנהלים מגעים עם הגארד האמריקאי ג'ורדן לויד ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח של ה-NBA. באילת צפויים להודיע בקרוב גם על החתמתו של אלאנדו טאקר שסיכם את תנאיו.

"ניב הוא מסוג השחקנים שהתרומה שלהם לקבוצה לא תמיד מגיעה לשורת הסטטיסטיקה, אני שמח שניב בחר לחזור למקום שהוא אוהב ומכיר ואני משוכנע שהקהל באילת יהנה מרוח הלחימה שלו גם בעונה הקרובה", אמר המאמן מאיר טפירו בהתייחסו להחתמה.

עוד בנושא
לנצח את פטרוביץ': המשחק הנשכח של נבחרת הקדטים מול יוגוסלביה

ברקוביץ' (31, 1.90) הוא בנו של כוכב העבר מיקי ברקוביץ' שגדל בקבוצת הנוער של רמת השרון. ניב משחק בליגת העל באופן רצוף מעונת 2008/9, כשלפני כן שיחק בליגה הלאומית, ברמת השרון בליגת העל, ומעט באוניברסיטת מרקט.

הקריירה שלו בליגת העל כללה עונה בקרית אתא, תקופה קצרה בהפועל עפולה ממנה חזר להפועל חולון בה שיחק בלאומית, עונות במכבי אשדוד, אליצור אשקלון ובני הרצליה לפני שהגיע בעונת 2013/14 להפועל אילת. באילת שימש בעיקר מחליף לאפיק ניסים, אך הגיע עם הקבוצה עד לגמר הפלייאוף בעונת 2014/15 בתפקיד משמעותי. בעונת 2015/16 חתם בעירוני נהריה ורשם עונה טובה מאוד עם 6.3 נקודות ו-6.6 אסיסטים למשחק. העונה ירד בדקות המשחק ובמספרים כשרשם 4.2 נקודות ו-3.3 אסיסטים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully