וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של ניימאר בדרך לפריס: "יש אור ירוק, בואו נעבוד"

ואגנר רביירו סיפק עוד רמז להתקדמות בעסקת העברתו של הברזילאי מברצלונה לפריס סן ז'רמן. וגם: רגע לפני הטיסה למסע המשחקים בארה"ב, ניימאר נקלע לעימות מילולי מחוץ למועדון מפורסם

צילום מסך

ענייני ניימאר ממשיכים להסעיר את ברצלונה, פריס סן ז'רמן ועולם הכדורגל כולו. היום (שלישי), החלוץ הברזילאי של בארסה טס לדובאי, ככל הנראה כדי לפגוש את אנשי פ.ס.ז', אולם שעות ספורות לאחר מכן הוא המריא שוב, הפעם לספרד, כך לפחות ניתן היה להבין מהתמונה שפרסם ברשתות החברתיות. בקטאלוניה טוענים שפניו של ניימאר לברצלונה כעת ושם, הוא יישב ויחליט עם עצמו באופן מיידי היכן הוא רוצה לשחק. נעדכן כאן בעדכונים חיים מההתפתחויות השונות במהלך הערב, אם אכן יהיו כאלה.

עוד בנושא:

ניימאר נחת בדובאי ולאחר מכן המריא שוב, בדרך חזרה לברצלונה?
רונאלדו זעם על השופט: "אני פה רק כי קוראים לי כריסטיאנו רונאלדו"
העברות בעולם, 1.8: ברצלונה לא מוותרת על וראטי וקוטיניו, דיווחים סותרים בספרד

התמונות מהעימות המילולי של ניימאר

22:50 ואגנר ריביירו אחד מסוכניו של ניימאר הוסיף אש למדורה כשפרסם את תמונתו באינסטגרם עם הכיתוב: "יש אור ירוק, בואו נעבוד". באלמונדו דפורטיבו פורסם כי ריביירו צייץ בשעה שעשה את דרכו לבירת צרפת.

20:00: נשיא פריס סן ז'רמן, נאסר אל חאליפי, אמר: "היום ניימאר הוא שחקן של ברצלונה ואנחנו מכבדים זאת, אבל נראה מה יקרה איתו בהמשך. כל דבר צריך לקרות בזמן הנכון".

19:00: בשעה שבפריס משוכנעים שהם יצליחו להשלים את העסקה, בברצלונה החליטו שלא לשבת בחיבוק ידיים ויצרו קשר עם נציגים של כמה ממועדוני הפאר של היבשת, החברים בארגון ה-G14, על מנת להביע בפניהם את דאגתם מהמהלך שעושה פריס סן ז'רמן. בברצלונה טוענים כי מדובר ב"תוקפנות" ובתקשורת המקומית הוסיפו כי הקבוצה "תחקור כל נוסחה אפשרית על מנת לחסום את המעבר".

18:30: מי שלא ממש מרוצים מהזגזוג הזה הם כמובן האוהדים וב"ספורט" הקטלאני פורסמו הערב תמונות בלעדיות ממריבה אליה נקלע השחקן עם כמה מאוהדי בארסה מחוץ למועדון מקומי. העימות, שהיה מילולי בלבד ולא גלש לפסים פיזיים אחרי שהמאבטחים במקום הרחיקו את ניימאר וחצצו בינו לבין האוהדים, התקיים מחוץ למועדון ה"Shoko" המפורסם בנמל ברצלונה, שעות ספורות לפני שהברזילאי עלה יחד עם חבריו לקבוצה על הטיסה למסע המשחקים בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully