וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת סכנין תתכנס לישיבת חירום, סווירסקי צפוי להיות מפוטר

1.8.2017 / 14:53

ראשי המועדון יתכנסו הערב וההערכות הן שבסוף הפגישה תצא הודעה על פרידה מהמאמן הברזילאי. הדובר הגיב לדברי סווירסקי: "הוא לא אומר אמת, אף אחד לא ידע שהוא טס". בלבול מבוקש

ז'אירו סווירסקי מאמן בני סכנין (אמצע) עם מוחמד אבו יונס, איימן חלאיילה, חאלד חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
נראה כמו סוף הדרך. סווירסקי וההנהלה לפני כמה שבועות/אדריאן הרבשטיין

הנהלת בני סכנין תתכנס הערב (שלישי) לישיבת חירום ותדון בעתידו של המאמן ז'אירו סווירסקי. ההערכה בקרב מרבית חברי ההנהלה היא שבסיום הפגישה תצא הודעה על סיום דרכו של המאמן הברזילאי. בהנהלה רואים בטיסה של סווירסקי לטורקיה אקט של עזיבה והפגישה הערב תתמקד בצעדים הנדרשים. בהנהלה כבר טוענים שאם סווירסקי ידרוש פיצויים, הם יפנו למוסדות המשפטיים.

הברזילאי התראיין הבוקר לוואלה! ספורט והמשיך לטעון שהמריא לטורקיה כדי לחדש את הוויזה, תוך שהוא מדגיש שהכל היה מתואם עם ראשי המועדון. דובר המועדון וחבר ההנהלה, מונדר חלאיילה, הגיב: "הדברים אינם אמת. כשהגיע לארץ הוא קיבל אשרת תייר לשלושה חודשים. כשחזרנו אחרי תחילת עבודתו מחו"ל הוא קיבל ויזת עבודה שתפוג רק ב-19 באוגוסט. לפי הנוהל, כמה ימים לפני פקיעת תוקף הויזה אנחנו מפקידים את החוזה במשרד הפנים והויזה מוארכת לחודשיים נוספים במהלכם מתקבל האישור הקבוע. כך עשינו עם מאמן הכושר שלנו בשנים האחרונות חואן קרלוס, וכך אנחנו פועלים עם כל המאמנים הזרים. אף אחד בהנהלה לא ידע שהוא טס ואף אחד לא יודע עד עתה למה הוא עשה זאת. זו התנהגות הזויה בעינינו. סכנין מתנהלת למופת וגם עתה, ללא קשר לצעד שלו, תמשיך להתנהל כך. חסרונו כלל לא מורגש בחדר ההלבשה"

מנכ"ל המועדון חאלד (דוכי) קאסום הגיע לאימון הבוקר ושוחח עם השחקנים. קאסום אסר עליהם להתראיין, ביקש מהם להתמקד אך ורק במשחק נגד הפועל עכו מחר בגביע הטוטו וסיכם: "הדרך של סכנין תישאר כפי שהייתה עד היום".

למרות שסווירסקי עדיין לא עזב, בסכנין כבר דנים בזהות המחליף שלו. המועמד המועדף הוא מרקו בלבול, אך בשלב זה נראה שיהיה קשה להחתים אותו בשל החוזה שלו מול ההתאחדות לכדורגל. גם עמיר תורג'מן, בני בן זקן ואיימן חלאיילה בין המועמדים. האחרון משמש כמאמן בהיעדרו של סווירסקי, אבל הוא לא יוכל לעמוד על הקווים מחר בגלל שחוזהו לא עבר בבקרת התקציבים. גם החוזים של שחקני הרכש עדיין לא הועברו.

עוד בנושא:

סווירסקי: "ההנהלה ידעה שאני נוסע". סכנין: "בושה לעשות דבר כזה"
ז'אירו סווירסקי לא הגיע לאימון סכנין, המנכ"ל: "זה חמור מאוד"
מתיחות בין סווירסקי להנהלת סכנין: "הוא לא מבין את המנטליות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully