וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימני מתיחות: מכבי חיפה דחתה הפגישה עם מכבי תל אביב

1.8.2017 / 10:51

הירוקים שלחו מסר לסגנית האלופה: לא ניפגש כל עוד ההצעה על אלירן עטר לא תהיה ריאלית, וטוענים: ג'ורדי קרויף פונה לשחקנים בכוונה. גורם: "כרגע לא נקבעה פגישה". יעקב שחר החליט לא לדון בהצעות נמוכות ממיליון יורו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: ג'ורדי קרויף אחרי המשחק מול בני יהודה

"אי אפשר להתעסק בכל חלון במעבר של אלירן עטר למכבי תל אביב. אם הם רוצים אותו, הם יצטרכו לשלם את מה שביקשנו, אחרת הוא יישאר במכבי חיפה. כרגע לא נקבעה כל פגישה". כך אמר הבוקר (שלישי) גורם במכבי חיפה בנוגע לסוגיית אלירן עטר, זאת לאחר שנשיא המועדון יעקב שחר אישר את הפרסום אמש בנוגע להצעה של סגנית האלופה עבורו – 600 אלף יורו.

במכבי חיפה ישנו כעס רב על ההתנהלות של מכבי תל אביב בעניין העברת שחקנים וביממה האחרונה קיימת מתיחות בין ראשי שני המועדונים. במכבי תל אביב ניסו ליזום פגישה, אך במועדון דחו זאת והבהירו כי "אין מה לדון בהצעה שאינה ריאלית".

עוד בנושא

יעקב בוזגלו: "היו שיחות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נחליט בקרוב"
מכבי חיפה הציעה לעמית זנטי חוזה לשלוש שנים
מכבי תל אביב העבירה מסר: 600 אלף יורו על אלירן עטר
מכבי תל אביב לדור פרץ: חתימה על חוזה לשלוש עונות כתנאי להשאלה

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ערן גילווארג
לא מוותר בקלות. שחר/ערן גילווארג

מקורב למועדון סיפר אתמול כי ג'ורדי קרויף לוחץ על מאור בוזגלו וגיא מלמד להצטרף לקבוצה על מנת להלחיץ את מכבי חיפה, שם כעסו על ההתנהלות שלו של מאמן מכבי תל אביב. בהתאם לפרסום אתמול, במועדון הבהירו כי ההצעה על עטר לא ניתנה בכתב.

בשלב זה מקורבים לעסקה מעריכים כי גולדהאר ממתין למשחק מול פאניוניוס ויקבל את ההחלטה בנוגע להצעה הסופית על עטר בהתאם להשגי הקבוצה באירופה. שחר החליט לא לעלות כלל לדיון הצעות נמוכות ממיליון יורו עבור השחקן. הדרישה של הבעלים כרגע היא לקבל לפחות 1.5 מיליון עבורו.

בינתיים, אוהדי מכבי חיפה פתחו עצומה, רביעית במספר, הקוראת להשארת עטר במועדון. "לאחרונה עלו פרסומים על כך שמכבי תל אביב מעונינת לרכוש את אלירן עטר ממכבי חיפה", נכתב בעצומה. "אנו כאוהדי מכבי חיפה, ירוקים בנשמה, קוראים להנהלת הקבוצה - בשום פנים ואופן על תמכרו את עטר לצהובים. אל תחזקו את יריבינו, אנו האוהדים אוהבים את אלירן ורוצים אותו איתנו במסע אל הפסגה. אנו פונים לאלירן עצמו – אלירן, תשאר ירוק. אנו כקהל מחבקים אותך ונתמוך בך לאורך כל הדרך. הישאר נאמן לסמל".

* תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים ואת בני סכנין בגין פגיעה על ידי אוהדים.

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
קודם רוצה לראות אם מכבי עולה שלב באירופה. גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully