וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "היו שיחות עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה, נחליט בקרוב"

1.8.2017 / 9:23

מאור בוזגלו מתכונן להכרעה בנוגע ליעדו הבא ומתלבט אם להיענות להצעת הצהובים, שככל הנראה גבוהה יותר. אביו: "לא נתפשר על אורך החוזה, יש לנו כבוד לשחקנים ממכבי תל אביב שבמשבצת של מאור"

צילום מסך

בווידאו: מאור בוזגלו חוזר לפעילות באימונים אישיים

"אני מעריך שעד סוף השבוע הבא נקבל החלטה היכן מאור ישחק. מכבי תל אביב ומכבי חיפה רוצות אותו ואנחנו צריכים לגבש את ההחלטה שלנו. אני נוסע לרוסיה למשחק של בני יהודה ואחזור במוצאי שבת ובשבוע הבא נשב בשקט ונחליט היכן מאור ישחק", כך אמר הבוקר (שלישי) יעקב בוזגלו לקראת ההכרעה היכן ישחק בנו.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הציעה לעמית זנטי חוזה לשלוש שנים
מכבי תל אביב העבירה מסר: 600 אלף יורו על אלירן עטר
מכבי תל אביב לדור פרץ: חתימה על חוזה לשלוש עונות כתנאי להשאלה

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע, פצוע. ברני ארדוב
הכרעה עד סוף שבוע הבא? בוזגלו/ברני ארדוב

יעקב בוזגלו נפגש עם ראשי מכבי תל אביב להם אמר כי מאור יהיה כשיר לשחק כבר בעוד כחודשיים וחצי, כך שיוכל לשחק ברוב שלבי העונה. בוזגלו סיפר הבוקר: "אנחנו מדברים עם שתי הקבוצות והיו פגישות עליהן אני לא רוצה להרחיב. על דבר אחד לא נתפשר וזה אורך החוזה. מאור יחתום לשלוש שנים ואנחנו גם לא חוששים מתחרות. להיפך, ככל שיש שחקנים טובים יותר על אותו תפקיד הרמה עולה. יש לנו הרבה כבוד לכל השחקנים שמשחקים במכבי תל אביב במשבצת של מאור".

גם מכבי תל אביב וגם מכבי חיפה שמעו בשיחות מהן דרישת השכר של בוזגלו וכעת הן צריכות להחליט. מכבי תל אביב הגישה הצעה כספית, אך בינה לבין הדרישה הכספית של בוזגלו יש פער ולכן הצדדים עדיין לא התקדמו לשלב של חתימה. לדברי גורמים המקורבים למאור בוזגלו ההצעה של מכבי תל אביב גבוהה בכ-100 אלף יורו מזו של מכבי חיפה. יעקב בוזגלו: "לא מכובד שאני אדבר על מספרים. אף פעם לא אעשה את זה ואני לא שותף למה שאומרים על ההצעות. הרבה פעמים אנשים אומרים דברים בלי לדעת מה הם אומרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully