וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לשתף פעולה עם מאיר טפירו: אלאנדו טאקר סיכם בהפועל אילת

1.8.2017 / 8:22

הקבוצה מהדרום מתחזקת: הפורוורד האמריקאי (33, 1.98) שהיה מנקודות האור היחידות בעונה של הפועל תל אביב יחזור לשתף פעולה עם שחקן העבר אחרי שנתיים וצפוי לחתום בצאת ט' באב

one

בווידאו: המשחק הכי טוב של טאקר בעונה שעברה - 30 נקודות מול ראשל"צ

הפועל אילת ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה. הקבוצה הדרומית סיכמה אמש (שני) את תנאיו של הפורוורד האמריקאי אלאנדו טאקר ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב, וצפויה להשלים את העסקה עם צאת ט' באב הערב. בהפועל תל אביב שמרו על קשר עם טאקר לאורך תקופה ארוכה, אך לאחר החתמתו של רפי מנקו הוחלט שלא לצרף שחקן זר בעמדה זו, ובאילת הצליחו לשכנע אותו להצטרף לקבוצה שלישית בישראל. טאקר אף יחזור לשתף פעולה עם מאיר טפירו, איתו שיחק לפני שנתיים במדי מכבי קרית גת.

טאקר (33, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת וויסקונסין משנת 2007, שנבחר במקום ה-29 בדראפט באותה עונה על ידי פיניקס. הוא שיחק 51 משחקים בפיניקס ומינסוטה בשלוש עונות ב-NBA לפני שהחל במסע נדודים שכלל את גראן קנאריה, ברטיסלבה, אקדמיק סופיה, בולון ונאנסי. במהלך עונת 2015/16 הצטרף למכבי קרית גת ועל אף העובדה שנפצע מוקדם ולא סיים את העונה, היה מהגורמים הבולטים להשארות הקבוצה בליגה עם 18.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק. ההצלחה שלו בקרית גת גרמה להפועל תל אביב להחתימו וב-26 משחקים רשם 15.2 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

לאחר שתשלים את צירופו של טאקר, וכן את עסקת החתמתו של ניב ברקוביץ', יקבל הסגל של מאיר טפירו יותר נפח. עד כה צירפה הפועל אילת את עמית שמחון ממכבי חיפה, דמטריוס טרידוול מהליגה הלאומית ואייזיק רוזפלט מהפועל ירושלים. אפיק ניסים ימשיך לעונה נוספת בקבוצה.

אלאנדו טאקר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
נשאר בישראל. טאקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully