וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ה-NBA חקרה את מעורבתו של לברון ג'יימס בסוכנות שחקנים

ב-ESPN טוענים כי הליגה בדקה האם כוכב קליבלנד קשור באופן לא חוקי לסוכנות של חברו הטוב ריץ' פול, אולם לא מצאה ממצאים נגדו. מאט בארנס: "במקום לשנוא אותו, תתמקדו בכמה הוא גדול"

עריכה: מתן חדד

זה זמן מה שמרחפות שמועות רבות על מעורבותו של לברון ג'יימס בסוכנות השחקנים שבבעלות ריץ' פול, סוכנו וחברו הקרוב, וכעת נראה שגם ב-NBA הביעו דאגה מכך. כתב ESPN בריאן ווינדהורסט אישר אמש (שני) כי אכן התנהלה חקירה בנוגע למידת ואופן מעורבתו בסוכנות Klutch Sports, אולם היא לא הובילה לממצאים שקושרים את לברון לסוכנות.

לסוכנות יש לקוחות רבים ב-NBA, כולל שניים מהחברים הכי טובים של ג'יימס בקליבלנד, ג'יי אר סמית' וטריסטן תומפסון. לאחרונה נפוצו שמועות על ניסיונות של לברון להעביר לקאבס את אריק בלדסו, עוד לקוח של הסוכנות, במסגרת טרייד אפשרי שישלח את קיירי אירווינג לפיניקס. לא ברור מה בדיוק חקרה הליגה ועד כמה לברון היה מודע לכך, אולם המסקנות היו שאין לו קשר מעשי לסוכנות (מלבד היותו לקוח שלה, כמובן).

עוד בנושא:

צפו: סטפן קרי חיקה את לברון ג'יימס והצחיק את קיירי אירווינג
דיווח: מיאמי הציעה לקליבלנד את ווינסלו ודראגיץ' בתמורה לאירווינג
לוס אנג'לס לייקרס הם המנצחים הגדולים של הקיץ: רביץ מנתח

שחקני קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון, לברון ג'יימס. GettyImages
פועל מאחורי הקלעים? לברון עם טריסטן תומפסון/GettyImages

ובינתיים יש ב-NBA מי שמגן על לברון, שסופג לא מעט ביקורת בתקופה האחרונה בעקבות הדיווחים על המתיחות בינו לבין קיירי אירווינג, שהובילה כביכול לכך שהאחרון ביקש לעבור בטרייד. מאט בארנס, שעזב את גולדן סטייט, התייחס לסרטון הווידאו בו נראה סטף קרי מחקה את לברון ג'יימס, כשקיירי משועשע לצידו. "אסור לזלזל בו אף פעם. אנשים מתמקדים בלשנוא אותו במקום להישען לאחור ולהבין שהם צופים בהיסטוריה בהתהוות. לברון הולך להיזכר בתור אחד השחקנים הכי טובים בהיסטוריה, אז למה לא פשוט ליהנות מזה?", אמר אמש.

כמו כן, רמז על עזיבה של לברון את קליבלנד לטובת הלייקרס בקיץ. "אין מקום טוב יותר בשבילו מאשר הלייקרס. שמעתי שהוא כבר קנה בית קרוב ללוס אנג'לס ושהוא רוצה להיות חלק מההנהלה אחרי שיפרוש. בטוח שמג'יק ג'ונסון יעזור לו בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully