וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.8: ברצלונה לא מוותרת על וראטי וקוטיניו, דיווחים סותרים בספרד

מי יחליף את ניימאר? עיתוני ספרד מנתחים את כל האלטרנטיבות של ברצלונה, כולל די מריה ש"ישמח להגיע". מילאן שוקלת להחזיר את זלאטן, מגן פריס סן ז'רמן בדרך ליונייטד והרכש הבא של אינטר

אתר רשמי

בווידאו: נמניה מאטיץ' מוצג במנצ'סטר יונייטד

העברות

* ברוך הבא לאינטר: הקשר האורוגוואי מתיאס וסינו, 25, עבר היום את הבדיקות הרפואיות באינטר והשלים את המעבר מפיורנטינה, שתקבל עליו 24 מיליון יורו. אינטר שילמה את מלוא הסכום בסעיף השחרור של הקשר, שרשם אשתקד 31 הופעות בסרייה A.

* חסוס נבאס חתם רשמית בסביליה. הוא חוזר אל האנדלוסים, אצלם שיחק במשך עשור, אחרי ארבע עונות במנצ'סטר סיטי.

* קפטן אייאקס, יואל פלטמן, האריך חוזה עד 2020.

* אייאקס גם החתימה את השוער קוסטאס לאמפרו לעונה אחת. הוא הגיע בהעברה חופשית מווילם 2.

* פיינורד החתימה לארבע שנים את סטיבן ברחהאוס מווטפורד. סכום ההעברה לא פורסם.

* ג'ירונה העולה החדשה לליגה הספרדית הראשונה שאלה ממנצ'סטר סיטי את פאבלו מפאו.

שחקן פריס סן ז'רמן, מרקו וראטי. AP
בדרך לליגה הספרדית? וראטי/AP

שמועות ברצלונה

*במארקה טוענים כי ברצלונה תנסה לכלול את מרקו וראטי בעסקה המתגבשת להעברתו של ניימאר לפריס סן ז'רמן. בברצלונה מעריכים כי הקבוצה מבירת צרפת תבוא לקראתם בעניין וראטי כדי לשלם שיעור מס מופחת תמורת ההעברה של ניימאר.

כמו כן, בספרד טוענים שיש עוד שלושה שמות שברצלונה מוכנה לכלול בעסקה: אנחל די מריה, יוליאן דרקסלר ואדריאן ראביו. האופציה הריאלית ביותר היא של די מריה, ש"נרגש מהאפשרות לשחק לצד מסי" וכבר יצר עמו קשר בעניין. אגב, "ספורט" מדווח ש"אנטואן גריזמן הוא המועמד המועדף על ברצלונה להיות המחליף של ניימאר".

* למרות ההצהרות מליברפול, בברצלונה עדיין מאמינים באפשרות שקוטיניו יעבור לקטלאנים. "בשבוע שעבר אנשי ברצלונה נסעו לאנגליה למו"מ, ובימים הקרובים יהיו מהלכים נוספים", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", שם טוענים כי הברזילאי והסוכן שלו מנסים לשכנע את ליברפול לשחרר אותו: "השחקן מאמין שבקשתו תתקבל". קוטיניו וסוכנו מאמינים שברצלונה תיאלץ לשלם כ-100 מיליון יורו, אחרי שליברפול דרשה 120. ייתכן ששחקנים כמו ראפיניה, ארדה טוראן ודניס סוארס ייכללו בעסקה. אתמול יורגן קלופ הצהיר בעקשנות: "ליברפול הוא לא מועדון שמוכר. אם אנחנו אומרים שהוא לא למכירה, מה זה אומר? לא צריך לפרש את המילה 'לא'. אין שום דבר חדש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גריזמן הפייבוריט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליברפול תתפשר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות

* סרג' אורייה, המגן הימני הפרובלמטי של פריס סן ז'רמן, סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד.

*על פי "פוטבול איטליה" מילאן שוקלת להחזיר לקדנציה נוספת את זלאטן איברהימוביץ' בן ה-35 המתאושש מפציעה. מה שעשוי לטרפד את המהלך הם היחסים המתוחים בין הרוסונרי לבין סוכנו של זלאטן מינו ראיולה.

* צ'לסי מעוניינת להחתים את דני דרינקווטר שחקנה של לסטר, אחרי שאיבדה את מאטיץ', בניסיון לחזק את מרכז המגרש, כך על פי דיווחים בסקיי האנגלי.

* ארסנל מתעקשת שהיא לא תשחרר את אלכסיס סאנצ'ס, שמגיע באיחור למחנה של הקבוצה אחרי ש"היה חולה", כדבריו, אבל בצ'ילה מדווחים שהוא אכן חוזר לאנגליה, אבל עם סוכנו פרננדו פליסביץ', בניסיון לעזוב. פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי מועמדות.

* אתלטיקו הודיעה שתעשה עוד החתמה אחת הקיץ, כמובן לקראת חלון ההעברות בינואר (עד אז היא בעונש), ומאמן הקבוצה דייגו סימאונה לא פוסל שזה יהיה דייגו קוסטה בקאמבק: "אם הוא יבוא בינואר? אנחנו עדיין לא יכולים להגיד כלום".

* מילאן מתכננת להגיש הצעה בסך 30 מיליון יורו על חלוץ לאציו קייטה באלדו דיאו, שמבוקש גם על ידי יובנטוס ואינטר. קייטה כבר סיכם ביובנטוס, שלא מוכנה לשלם ללאציו 30 מיליון יורו, וכך נפתחה הדלת למילאן.

*בדיילי מייל טוענים כי מרואן פלאיני יקבל החלטה האם לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בחלון ההעברות הבא בחודש ינואר. הבלגי חושש כי החתמתו של נמניה מאטיץ' תפגע במעמדו אצל השדים האדומים. מורינוי אמר בשבת: "אין סיכוי שהוא עוזב, אני צריך אותו".

* בשורות טובות לליברפול? הקבוצה ממרסיסייד מעוניינת כבר תקופה ארוכה בבלם סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק, וכעת נראה ש"הקדושים" חושקים בבלם לאציו ווסלי הוד ומוכנה לשלם עליו 12 מיליון ליש"ט, כשההערכה היא שהוא מחליף אופציונלי לוואן דייק, שמחירו מוערך ב-60 מיליון ליש"ט. ואן דייק כבר אמר להנהלת סאות'המפטון שהוא רוצה לעזוב.

* ווטפורד מהפרמיירליג סיכמה על רכישתו של ריצ'רליסון, כוכבה הברזילאי הצעיר של פלומיננסה תמורת כ-13 מיליון ליש"ט.

זלאטן איברהימוביץ' מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עדיין בלי קבוצה. זלאטן/רויטרס

וגם:

* עוד תפנית מוזרה ומביכה בקריירה של פרדי אדו: הכדורגלן האמריקאי, שבגיל 14 הוכתר כדבר הבא של הכדורגל העולמי, חתם בקבוצה סנדצ'יה נובי סאץ', העולה החדשה לליגה הפולנית הראשונה, אך מאמן הקבוצה טוען: "לא התייעצו איתי, לא אבחן אותו, המועדון הזה מגוחך, במקום לבנות קבוצה אנחנו מחפשים שואבי אבק ישנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלך הילד, הלך הפלא. אדו בפולין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully