וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שחקנים בברצלונה מאסו בניימאר, בפריס מתכוננים להצגתו

"בספורט" טוענים ששחקנים מאסו בסיפורים סביב הברזילאי ורוצים שהפרשה תגיע לסיומה הצפוי בעזיבה לפריס. ליברפול מסרבת לשחרר את פליפה קוטיניו לברצלונה, מסוט אוזיל עשוי להגיע

צילום מסך

ככל שנמשכים הדיווחים על עתידו של ניימאר, שמתקרב יותר ויותר לפריס סן ז'רמן, כך אנשי ברצלונה מתחילים להפנים ולהשלים עם עזיבתו הקרבה והערב (שני) ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שחלק מהשחקנים אף מאסו בברזילאי ו"התעייפו" מההתנהלות של ניימאר ורוצים שהסאגה הזו תגיע לסיומה "כמה שיותר מהר".

בדיווח של העיתון הקטלאני נכתב כי השחקנים סבורים שהמועדון "עשה ככל שביכולתו" כדי לפתור את המשבר עם ניימאר ושאנשי הקבוצה דיברו מספר פעמים עם השחקן במהלך מחנה ההכנה בארה"ב וניסו לשכנע אותו להישאר. אולם, שתיקתו הרועמת של ניימאר וסירובו לדבר על הנושא בימים האחרונים, הם סימפטום לכך שהעזיבה שלו היא מיידית ובלתי נמנעת. בספרד מדווחים עוד שברצלונה מוכנה לשלם את מענק החתימה לניימאר בסך 26 מיליון יורו רק אם זה יישאר במועדון. אחרת, הקבוצה תלמד את הנושא עם היועצים המשפטיים שלו.

בספרד, אגב, מדווחים היום כי מי שעשוי להחליף את ניימאר בברצלונה הוא מסוט אוזיל. קשר ארסנל, שמסיים את החוזה שלו בצפון לונדון בסוף העונה הנוכחית, עשוי לבוא בחשבון בשל העובדה שליברפול לא מוכנה לשחרר את פליפה קוטיניו.

עוד בנושא:

נשיא פריס סן ז'רמן: "עסקת ניימאר מתקדמת היטב". ניימאר לקוטיניו: אל תלך לברצלונה
בספרד כבר נפרדים מניימאר: "בכלל לא בטוח שזה מחליש את ברצלונה"
ג'רארד פיקה על ניימאר: הוא צריך להחליט אם הוא רוצה כסף או תארים
סרחיו ראמוס: "החלפתי חולצה עם ניימאר, מקווה שזו האחרונה שלו בבארסה"
בספרד עסקו ב"חיבוק הפרידה של ניימאר ממסי", אלבס "מחכה בזרועות פתוחות"

אף על פי כן, גורם נחשב בקבוצה מאמין שניימאר עשוי לדחות את ההחלטה שלו גם בעקבות הניצחונות המרשימים של הקבוצה במחנה על מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס וריאל מדריד, דבר שפוגע בתדמית של המועדון המפואר.

ובינתיים, בצרפת מדווחים שפריס סן ז'רמן כבר מתכוננת להצגתו הגרנדיוזית של ניימאר כאשר ראשי המועדון פנו לרשויות של פריס וביקשו מהם אישור להשתמש בכיכר טרוקדרו להצגתו כפי שעשו בעבר עם זלאטן איברהימוביץ' ב-2012. לפי כלי תקשורת בצרפת, במועדון מחפשים מקום עם ערך סמלי ובעיקר מקום שיוכל להכיל את אלפי האוהדים שיגיעו כשברקע מגדל אייפל. למועדון יש כבר אישור ממשטרת צרפת שמצידה כבר החלה בסידורי האבטחה והתנועה לאירוע שצפוי להיות המוני ומסוקר מאוד.

במקביל נשיא ליון ז'אן מישל אולאס בירך על הצטרפותו הצפויה של הכוכב הברזילאי לליגה הצרפתית אך גם הזהיר כי התחרותיות בליגה עלולה להיפגע. לדבריו: "שאיש לא יחשוב שאני נגד הגעת שחקנים דוגמת ניימאר לליגה שלנו. זה עשוי להשפיע באופן חיובי על המשא ומתן על ההסכם הבא על זכויות השידור, אך קבוצות כמו שלי צריכות לקחת בחשבון שנאבד הכנסות כיוון שלא נשחק בליגת האלופות. פריס סן ז'רמן ומונאקו שולטות בליגה בעוד שקבוצות אחרות מאבדות אפיקים של הכנסות וזה כואב. זה תורם להיווצרות של בועה מסוכנת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ברצלונה ניימאר. AP
לברצלונה כבר נמאס מהעיסוק בו. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully