וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמניה מאטיץ' חתם ל-3 שנים במנצ'סטר יונייטד: "שמח לעבוד שוב עם מוריניו"

הקשר שזכה באליפות עם מוריניו בצ'לסי, נרכש על ידי השדים האדומים תמורת 40 מיליון ליש"ט. מוריניו: "הוא מייצג כל מה שאני מחפש בשחקן כדורגל - הוא שחקן נאמן, עקבי, ואמביציוני"

אתר רשמי

זה היה באוויר, וצפוי עוד יותר אחרי התמונה שדלפה אתמול לרשת והיום (שני) זה הפך להיות רשמי: מנצ'סטר יונייטד הודיעה על החתמתו לשלוש שנים של נמניה מאטיץ' קשרה הסרבי של צ'לסי שמתאחד שוב עם ז'וזה מוריניו אצל השדים האדומים.

כזכור, אתמול דלפה לרשת תמונתו של מאטיץ' במדים של יונייטד שאישרה את ההעברה רק היום ותשלם לבלוז בסביבות 40 מיליון ליש"ט עבור הקשר. ז'וזה מוריניו שנלחם הקיץ כדי להחתים את הקשר אמר: "נמניה מייצג כל מה שאני רוצה מכדורגלן, הוא נאמן, עקבי ואמביציוני. אני מודה לו על הרצון לעבור אלינו כי בלי זה, ההעברה הזו היתה בלתי אפשרית. אני בטוח שהשחקנים והאוהדים שלנו יאהבו אותו".

עוד בנושא:

החלק החסר בפאזל: נמניה מאטיץ' הוא בדיוק השחקן הנכון למנצ'סטר יונייטד
מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה שולח עקיצה: "לא רוצים עוד עונת מוריניו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב עם מוריניו. נמניה מאטיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאטיץ' עצמו אמר: "אני שמח להצטרף למועדון כזה. לעבוד עם מוריניו שוב זו הזדמנות שלא הייתי יכול לוותר עליה. נהניתי מתקופתי בצ'לסי ואני רוצה להודות למועדון ולאוהדים על התמיכה בי. אני לא יכול לחכות לפגוש את חבריי החדשים ולהתחיל להתאמן איתם. זה רגע מרגש מאוד עבורי ואני רוצה לקחת חלק בהיסטוריה של המועדון המפואר הזה".

מאטיץ' שיחק בבנפיקה בין השנים 2011 ועד 2014 ועבר לצ'לסי שם שיחק שלוש שנים נוספות. הוא נחשב לקשר דפנסיבי יעיל ואפור, בדיוק מהסוג שמוריניו אוהב. זו ההחתמה הגדולה השלישית העונה של יונייטד, ששילמה 85 מיליון יורו עבור רומלו לוקאקו ו-35 מיליון יורו עבור ויקטור לינדלוף המגן השבדי שהגיע מבנפיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully