וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירה ויגדורצ'יק הודחה מתפקידה כמאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית

31.7.2017 / 17:50

באיגוד הוחלט להזיז מהתפקיד את ויגדורצ'יק בשל סירובה לצאת לאליפות העולם בפזארו ולמנות אותה למנהלת מקצועית. לנבחרת ימונו מאמנות חדשות. על הכוונה להדיחה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
הדחה כלפי מעלה. ויגדורצ'יק/רויטרס

אירה ויגדורצ'יק הודחה הערב (שני) מתפקידה כמאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. כבר לפני שבועיים נחשף בוואלה! ספורט כי יש כוונה באיגוד ההתעמלות להדיח את ויגדורצ'יק מתפקידה בתום תקופה של מספר חודשים בלבד כמאמנת הלאומית וזאת לאחר שהיא סרבה באחרונה להוציא את הנבחרת לשלוש תחרויות הכנה לקראת אליפות העולם בפזארו בסוף חודש אוגוסט.

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת האיגוד היה כאשר ויגדורצ'יק הודיעה כי היא לא תצא לאליפות העולם באיטליה. ההחלטות החד צדדיות של המאמנת הכעיסו מאוד את יושב ראש האיגוד רזי פלד וגורמים נוספים באיגוד ההתעמלות ומאז במשך כמעט שבועיים ניהלו מו"מ באיגוד ההתעמלות על מנת להגיע לסיום הפרשה ולהזזת ויגדורצ'יק מתפקיד המאמנת. היום בישיבת האיגוד הוחלט אכן להיפרד מויגדורצ'יק אך למנות אותה למנהלת מקצועית של כל מקצועות ההתעמלות האומנותית.

עוד בנושא
מסתמן: רוב להדחת אירה ויגדורצ'יק מתפקיד מאמנת נבחרת ההתעמלות

בהודעה רשמית שפורסמה היום מטעם האיגוד נאמר כי: "מאחר והנבחרת הבוגרת אותה מאמנת היום ויגדורצי'ק לא תצא לאליפות העולם, ומכיוון שלא מדובר בשנה אולימפית, הוחלט באיגוד ההתעמלות על רפורמה מרחיקת לכת, בה תמונה מנהלת מקצועית לענף ההתעמלות האמנותית, ואת הנבחרת באופן ישיר יאמנו שתי מאמנות צעירות. בדרך זו ענף ההתעמלות האמנותית ירוויח את הניסיון הרב של אירה וגדורצי'ק בשילוב ועבודה משותפת עם דור העתיד של המאמנות בישראל.

בהמשך ההודעה נאמר כי: "איגוד ההתעמלות יוציא קול קורא לאחריו תיבחרנה המאמנות שיבנו את הנבחרת הבוגרת למשימותיה הבאות עם הפנים לטוקיו 2020, ומתוך מגמה לייצר הצערה של דור המאמנות ולבנות עתודה גם בהיבט זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully