וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: ניב ברקוביץ' סיכם את תנאיו

31.7.2017 / 16:28

הגארד (31, 1.90) ששיחק במשך שנתיים בקבוצה הדרומית ואף הגיע עמה לגמר הפלייאוף, יחזור לשתף פעולה עם מאיר טפירו. שיחק בשנתיים האחרונות בעירוני נהריה ורשם אשתקד 4.2 נקודות ו-3.3 אסיסטים למשחק

לירון מולדובן

הפועל אילת ממשיכה לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה, והיום (שני) הגיעה הקבוצה לסיכום עם הגארד ניב ברקוביץ' ששיחק בעבר במשך שנתיים במועדון. ברקוביץ' היה מבוקש במספר קבוצות נוספות בתחילת הקיץ, כולל בעירוני נהריה בה שיחק בשנתיים האחרונות, אך העדיף לחזור לעיר הדרומית ולשיתוף פעולה מחודש עם מאיר טפירו, עמו שיחק במכבי אשדוד בעבר, וצפוי לחתום בימים הקרובים על חוזהו.

ברקוביץ' (31, 1.90) הוא בנו של כוכב העבר מיקי ברקוביץ' שגדל בקבוצת הנוער של רמת השרון. ניב משחק בליגת העל באופן רצוף מעונת 2008/9, כשלפני כן שיחק בליגה הלאומית, ברמת השרון בליגת העל, ומעט באוניברסיטת מרקט. הקריירה שלו בליגת העל כללה עונה בקרית אתא, תקופה קצרה בהפועל עפולה ממנה חזר להפועל חולון בה שיחק בלאומית, עונות במכבי אשדוד, אליצור אשקלון ובני הרצליה לפני שהגיע בעונת 2013/14 להפועל אילת. באילת שימש בעיקר מחליף לאפיק ניסים, אך הגיע עם הקבוצה עד לגמר הפלייאוף בעונת 2014/15 בתפקיד משמעותי. בעונת 2015/16 חתם בעירוני נהריה ורשם עונה טובה מאוד עם 6.3 נקודות ו-6.6 אסיסטים למשחק. העונה ירד בדקות המשחק ובמספרים כשרשם 4.2 נקודות ו-3.3 אסיסטים בממוצע.

מאיר טפירו מונה רק לפני כשבועיים למאמן הפועל אילת, ומאז הגעתו במקומו של עודד קטש צירף את עמית שמחון ממכבי חיפה וכעת צפוי להחזיר דרומה גם את ברקוביץ'. עוד קודם לכן החתימה אילת את הסנטר דמטריוס טרידוול מהליגה הלאומית ואייזיק רוזפלט. אפיק ניסים ימשיך לעונה שישית במועדון.

שחקן עירוני נהריה ניב ברקוביץ'. ברני ארדוב
עובר מהצפון לדרום. ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully