וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו עוקץ את קונטה בחזרה: "לא רוצה לאבד שיער מדיבורים עליו"

אחרי שקונטה אמר שצ'לסי "לא רוצה עוד עונת מוריניו", מאמן יונייטד הגיב בעוקצנות על המאמן שעבר השתלת שיער. עוד ממוריניו: מאטיץ' אכן בדרך לחתימה, אבל אין סיכוי שפלאיני יעזוב

צילום מסך

ז'וזה מוריניו מסרב למכור את מרואן פלאיני, וזאת על אף שנמניה מאטיץ' צפוי להצטרך למנצ'סטר יונייטד. במקביל מאמן יונייטד מנצל את ההזדמנות, ושולח עקיצה בחזרה למאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. יונייטד ניצחה אתמול (ראשון) 0:3 את הקבוצה הנורבגית ואלרנגה (משערים של פלאיני, לוקאקו והמחליף סקוט מקטומיניי), ו"המיוחד" התייחס לכל הסוגיות שעל הפרק, וכהרגלו, עשה זאת בצורה מעניינת.

עוד בנושא

אנטוניו קונטה עוקץ: "לא רוצים עוד עונת מוריניו"
נשיא פריס סן ז'רמן על עסקת ניימאר: "מתקדמת היטב, אני אופטימי"
העברות בעולם: רונאלדו לא רוצה את אמבפה בריאל מדריד
ארסן ונגר בציטוט מפתיע: "שחקנים בעונה האחרונה בחוזה? זה המצב האידיאלי"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לפחות מחוץ למגרש הוא תמיד מעניין. מוריניו/רויטרס

ראשית נשאל מוריניו לגבי העזיבה האפשרית של מרואן פלאיני, שמחוזר בטורקיה, ועל צירופו הצפוי של מאטיץ', שאתמול נחשפה תמונה שלו במדי יונייטד עם המספר 31. "יהיה לגלאטסראיי יותר קל להחתים אותי מאשר את מרואן", אמר מוריניו על הדיווחים, "תשכחו מזה, הוא חשוב לי".

על התמונה של מאטיץ' עם המספר 31 (שפונה על שוויינשטייגר) אמר מוריניו: "אני מחכה לעדכונים. אני יודע שהוא רוצה את זה מאוד, מאוד. כששחקן מאוד מאוד רוצה את זה, הסיכויים גדולים יותר. יש סיכוי, אבל בכדורגל עד שזה לא רשמי... ראיתי כבר הרבה דברים קורים. 31? אין לנו הרבה מספרי חולצות פנויים, אבל כרגע 31 זה אחד מהם".

לסיום, מוריניו לא נשאר לאדיש לעקיצה שקיבל ממאמן צ'לסי. קונטה נשאל בשבת על העונה הבאה של הכחולים, והתייחס לעובדה שבפעם הקודמת שהיא לקחה אליפות היא כשלה בעונה שאחרי ("אנחנו לא רוצים עוד עונת מוריניו", אמר קונטה). אתמול מוריניו נשאל על הדברים והגיב: "אני לא יודע, אוכל לענות בהרבה דרכים, אבל אני לא רוצה לאבד את השיער שלי מדיבורים על אנטוניו קונטה". כידוע, קונטה עבר השתלת שיער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שעוררה סערה. מאטיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully