וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לדור פרץ: חתימה על חוזה לשלוש עונות כתנאי להשאלה

31.7.2017 / 9:15

הקשר רוצה לעבור בהשאלה להפועל חיפה, כשגם גורמים בבני יהודה שוחחו עם נציגיו. שביעות רצון מחזרת דור מיכה. ריקן: "הייתה לנו בעיה של יציבות בעונה שעברה. המטרה? להגיע לשלב הבתים"

דניאל אביטל שחקן בני יהודה מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצה לשוב לכרמל. פרץ/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הודיעה לקשר דור פרץ כי עליו לחתום על חוזה חדש כתנאי להמשך השיחות בין הצדדים בנוגע לעתידו בעונה הבאה. במעודון רוצים להחתים את הקשר על חוזה חדש לשלוש עונות, אולם בשלב זה השחקן לא מעוניין להמשיך בקבוצה אלא לעבור להפועל חיפה. משיחות שנערכו בימים האחרונים בין ג'ורדי קרויף לאנשי הפועל חיפה, עולה כי מאמן מכבי תל אביב מעדיף להשאיל אותו לקבוצה בה שיחק בעונה שעברה, זאת משום ששם מובטח לו כי יהיה שחקן הרכב ואחד משחקני המפתח בקבוצה של ניר קלינגר. יחד עם זאת, למועדון הובהר כי לפרץ יש חוזה לעונה אחרונה במועדון, ולכן מכבי תל אביב רוצה להגיע איתו לסיכום לפני שתחליט לשחרר אותו.

פרץ תופקד אתמול (ראשון) כמגן, וראה את מרסלו משחק לפניו, מה שהגביר את רצונו לעזוב. יש לציין כי בימים האחרונים פנו גורמים בבני יהודה לנציגו של השחקן אבי נימני, במטרה לבדוק אפשרות לצרפו. כרגע השחקן מעדיף להישאר אצל קלינגר אך הזהובים מפעילים לחץ כדי שישנה את דעתו. "קרויף רוצה להביא בכל מקרה שחקן זר על העמדה הזו, כך שאפשר בהחלט להבין את דור. הוא רוצה להיות בקבוצה שבונה עליו", אמר שחקן בקבוצה.

במכבי תל אביב מרוצים מחזרת דור מיכה, ששב אחרי כחודשיים למגרשים ועשוי לפתוח בגומלין הליגה האירופית נגד פאניוניוס. השחקנים הופתעו מההחלטה לתת לאיגור פיליפנקה את חולצת ההרכב מול בני יהודה אמש, אחרי שרק חזר מפציעה. פיליפנקה שוחח עם קרויף לפני המשחק וטען כי הוא כשיר, מה שהוביל להחלטה. הבלם איתן טיבי שנפצע ייבדק היום ואז יתברר האם יוכל לשחק בחמישי, אחרת פיליפנקה יחליף אותו.

עוד בנושא:

גביע הטוטו: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את בני יהודה
ג'ורדי קרויף: "מברך את השחקנים, לא קל לשחק אחרי שלא שיחקו ביחד מעולם"
לחזור עם הזנב בין הרגליים: חזרה של עטר למכבי תל אביב תהיה כישלון

אבי ריקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
צופה "קרב קשה מאוד" בחמישי. ריקן/יוסי ציפקיס

"שיחקנו עם שלושה בלמים ובשיטה כזאת צריך לקחת הרבה אחריות. זאת שיטה לא קלה, אבל אם יודעים לשחק אותה כן אפשר להיראות טוב", אמר אבי ריקן, שנשאל על הקיץ שעובר המועדון. "בקיץ שעבר ערן זהבי עזב אותנו, ועכשיו טל בן חיים, כך שההרגשה דומה. רצינו מאוד לזכות בתואר, אבל זה לא קרה. להגיע לשלב בתים במפעלים האירופאים זה הישג, זה מטרה עבורנו העונה. יש המון משחקים וכולם יקחו חלק. נעשה הכל כדי לשמור על יציבות כי בעונה שעברה הייתה לנו בעיה בקטע הזה".

לקראת המשחק בחמישי אמר: "ידענו מול איזה יריבה נתמודד. פאניוניוס קבוצה טובה, תהיה שם אווירה ביתית ואנחנו יודעים מה מצפה לנו. השער שכבשנו עזר לנו לנצח, אבל ביום חמישי יהיה קרב חדש, קרב מאוד קשה".

קרויף עצמו הוסיף: "פאניוניוס קבוצה טובה, יש להם כמה שחקנים מאוד מהירים ופיזיים. הם הצליחו לייצר פה הזדמנות אחת טובה מאוד, אבל ביוון הם ילחצו אותנו גבוה וינסו להשיג את השער. הליגה היוונית טובה מאוד. ארבעה מחזורים לסיום הפלייאוף פאניוניוס הייתה במאבק על כרטיס לליגת האלופות, כך שזו קבוצה טובה ואני מכבד אותה. הסיכויים שווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully