וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פריס סן ז'רמן: "עסקת ניימאר מתקדמת היטב". ניימאר לקוטיניו: אל תלך לברצלונה

בקטאר טוענים: החלוץ הברזילאי יגיע למדינה על מנת להיפגש עם בעלי פ.ס.ז' ולחתום רשמית על החוזה. הכוכב פנה לחברו בהודעות וואטסאפ וביקש: בוא איתי לפריס. אופ"א תחקור את העסקה?

צילום מסך

אחרי כל הדיווחים, הספקולציות וההשערות, עסקת הענק בין ברצלונה לפריס סן ז'רמן בדרך להיסגר וניימאר צפוי לעבור לבירת צרפת. נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי צוטט לראשונה על העסקה ב-Yahoo Sport צרפת כאומר: "עסקת ניימאר מתקדמת היטב, אני מלא ביטחון שנשלים אותה".

עוד בנושא

בספרד כבר נפרדים מניימאר: "בכלל לא בטוח שזה מחליש את ברצלונה"
ג'רארד פיקה על ניימאר: הוא צריך להחליט אם הוא רוצה כסף או תארים
סרחיו ראמוס: "החלפתי חולצה עם ניימאר, מקווה שזו האחרונה שלו בבארסה"
בספרד עסקו ב"חיבוק הפרידה של ניימאר ממסי", אלבס "מחכה בזרועות פתוחות"

לא זו בלבד שאל חלאיפי אישר את הדברים לראשונה, אלא שגם עיתון הספורט הקטארי אל ווטאן דיווח כי ניימאר צפוי להגיע לקטאר על מנת להיפגש עם אל חלאיפי ולחתום בפריס סן ז'רמן. הברזילאי לא חזר עם ברצלונה ממסע המשחקים בארצות הברית והמשיך משם לסין לצרכי פרסום ושיווק. על פי הדיווח, ניימאר גם צפוי לעבור בדיקות רפואיות במרכז הספורט בקטאר לפני המעבר לפריס סן ז'רמן. כידוע, הקטארים מנסים לנצל את עסקת ניימאר על מנת להציג לעולם את המדינה כמדינת כדורגל מפותחת ומתקדמת, שנמצאת "על המפה", וזאת לאור הדיווחים השליליים על הדרך שבה קטאר זכתה באירוח מונדיאל 2022 ולאור המתיחויות סביב המדינה בעולם הערבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא הולך", כקונטרה ל"הוא נשאר" של פיקה. "ספורט" נפרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי כל הדיווחים, פריס סן ז'רמן תשלם לברצלונה 222 מיליון יורו עבור הברזילאי בן ה-25 שהגיע אליה ב-2013 וזכה איתה מאז בשתי אליפויות, שלושה גביעים ובליגת האלופות פעם אחת.

בברצלונה מאמינים שמלבד לכסף הגדול שהציעה לו פריס סן ז'רמן, גם לדני אלבס חלק חשוב במעבר, כשהמגן לשעבר של בארסה שכנע את חברו לסלסאו לעשות את המעבר ולהצטרף אליו בבירת צרפת. "בחיים צריך אומץ", צייץ אלבס בשבת אחרי הזכייה עם פ.ס.ז' בגביע הליגה, ובבארסה מעריכים כי מדובר גם במסר לניימאר.

ובינתיים, באופ"א הודיעו שיחקרו את העברת ניימאר, אם אכן תצא לפועל, כדי "לוודא שחוקי הפייר פליי אכן מכובדים". בגוף הכדורגל האירופי טוענים כי עד כה אף תלונה לא הוגשה, ובכל זאת, חקירה תצא לפועל במקרה של חתימה רשמית, למען הסר ספק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מחר הוא חותם", בקטאר מתרגשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניימאר שולח לקוטיניו הודעות בוואטסאפ

"ספורט" כבר מדווח על "התוכניות של ברצלונה פוסט ניימאר", וטוען שוב: ברצלונה מתכננת לצרף עוד קשר התקפי יצירתי ועוד חלוץ. המטרה הראשונית היא כמובן קוטיניו, הכוכב הברזילאי של ליברפול, אבל גם אנטואן גריזמן ופאולו דיבאלה מועמדים חזקים. כידוע, כסף לא יהיה חסר בקופת הקבוצה.

"ספורט" טוען כי "קוטיניו במרחק צעד מברצלונה, כמעט בטוח שהוא יהפוך לשחקן בארסה בקיץ הקרוב, המגעים בין הקבוצות מתקדמים ובבארסה כבר לא מסתירים את האופטימיות, על אף העובדה שלא נקבע מחיר. קוטיניו כבר הודיע לליברפול שהוא רוצה לעזוב, והאנגלים מוכנים להקשיב להצעה מברצלונה". הקטלאנים מאמינים שישלמו בין 70 ל-85 מיליון יורו, אך לא מתכוונים לשלם יותר. "הרצון של קוטיניו יעשה את השאר", כך מעריכים.

ב"אס" מדווחים שמלבד לקוטיניו, יש עוד שחקנים על הכוונת. הצרפתים מציעים לכלול בעסקה שחקנים כמו אנחל די מריה, לוקאס מורה, יוליאן דראקסלר או בלאיס מאטוידי.

מנגד, "ספורט" מדווח היום כי בנוסף לעזיבתו, ניימאר "פוגע" בעוד דרך בברצלונה, והברזילאי יצר קשר עם קוטיניו וביקש ממנו לא לעבור לברצלונה. על פי הדיווח, ניימאר "הקדיש את השעות הפנויות שלו בארה"ב על מנת לשלוח הודעות לקוטיניו בוואטסאפ", ובהן הפציר לו לדחות את ההצעה מבארסה, ולחכות להצעה מפריס סן ז'רמן. השניים חברים מגיל 14, שיתפו פעולה בנבחרות הצעירות של ברזיל, ומקווים לעשות זאת בהצלחה גם בקיץ הבא בגביע העולמי ברוסיה.

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול עם סיידו מאנה. GettyImages
נקלע לקלחת. קוטיניו/GettyImages

ומה עם אופ"א והפייר פליי?

בשבת דווח בצרפת שאופ"א הודיעה לפריסאים שאם ברצונם לקנות את ניימאר ב-222 מיליון יורו, הם חייבים למכור שחקנים ב-110 מיליון יורו על מנת לעמוד בחוקי הפייר פליי. הצרפתים יכולים לעשות זאת עד יוני 2018.

הצרפתים מצדם טענו עוד לפני כן כי הם בדקו עם המשפטנים שלהם ולטענתם כן יכולים לבצע את העסקה במסגרת המגבלות. אם הפריסאים יעברו על החוקים הם עלולים להיענש בחומרה, ולספוג עונש הרחקה ממפעלים אירופיים.

ברצלונה מתכננת להגיש תלונה לאופ"א נגד פריס סן ז'רמן, וגם נשיא "לה ליגה" מחה נגד הקטארים ופ.ס.ז': "נגיש תלונה נגד פ.ס.ז' כי הם מפרים את חוקי הפייר פליי של אופ"א, ואם הם לא יעשו כלום, נתלונן לערכאות בבריסל ובשוויץ, ולאחר מכן לא נפסול לפנות לבתי המשפט בצרפת ובספרד. זה לא רק ניימאר. תכננו להתלונן עוד לפני כן. הליגה לא יכולה לשבת בחיבוק ידיים. זה לא עניין רק של ברצלונה, אלא של כל הליגה. היום זה בארסה, מחר זה ריאל או כל קבוצה אחרת".

אתמול דווח ברדיו מונטה קרלו ש"פריס סן ז'רמן טרם מצאה דרך חוקית לשלם את סעיף השחרור של ניימאר", אך ב"ספורט" טוענים: "עסקת ניימאר היא שיעור ומופת של הנהלת פ.ס.ז', הם תכננו הכל בצורה מושלמת, שלא תציב להם שום בעיה".

וגם:

* אתמול פורסמו תמונות של ניימאר חוזר מחדר ההלבשה של ריאל מדריד (אחרי הקלאסיקו) עם שתי חולצות של שחקני ריאל, ככל הנראה קאסמירו ומרסלו, חבריו הברזילאים, להם סיפר שהוא בדרך לפ.ס.ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully