וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "מברך את השחקנים, לא קל לשחק אחרי שלא שיחקו ביחד מעולם"

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי ה-0:2 מול בני יהודה בגביע הטוטו: "היה חשוב ששחקנים שבדרך כלל לא משחקים, יקבלו דקות משחק וינסו להוכיח את עצמם". על מערך שלושת הבלמים: "רציתי לבדוק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) וי על משחק ההכנה האחרון לקראת הגומלין מול פאניוניוס. הצהובים ניצחו 0:2 את בני יהודה במחזור הראשון של בית ב' בגביע הטוטו בזכות שערים של אבי ריקן בדקה ה-35 ושגיב יחזקאל כעבור עשר דקות. דור מיכה שיחק לראשונה העונה אחרי שהתאושש מהפציעה ממנה סבל לאורך הקיץ ונכנס כמחליף בדקה ה-62.

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יכול לחייך. קרויף/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר אחרי המשחק: "אני חושב שזה חשוב שהשחקנים שבדרך כלל משחקים פחות, יקבלו זמן משחק. בעוד כמה ימים יש לנו כבר עוד משחק מול פאניוניוס וזה חשוב לעשות רוטציה כדי לשמור כוחות של שחקנים. נראה בעתיד אם השחקנים האלה יקבלו דקות נוספות". מאמן הצהובים התייחס לעובדה שקבוצתו שיחקה עם שלושה בלמים: "זה המשחק בשביל לבחון בו דברים ולבדוק ואני רוצה לברך את השחקנים כי זה לא פשוט לשחק ביחד אחרי שלא שיחקו ביחד לפני כן. כנראה וייתכן שנשחק בשיטה הזו בעתיד. נצטרך לדעת לשחק נגד קבוצות בצורות שונות וזה חשוב שנתאמן לכל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully