וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הפועל תל אביב לא תמכור את גוטליב, היא תיאלץ לגייס 3 וחצי מיליון שקל

האדומים צפויים להציע את הבלם לאופה הרוסית פעם נוספת וייאלצו להתפשר בנושא התשלומים אם הם לא רוצים למצוא עצמם בבור תקציבי. הערכה במועדון: אוראל דגני לא יישאר

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

האם הפועל תל אביב תנסה להציע שוב את הבלם אדי גוטליב לקבוצה הרוסית אופה ותיאלץ להתפשר בנושא התשלומים? אחרי שעסקת מכירת הבלם לרוסים התפוצצה בשל רצונם לשלם עבורו בשני תשלומים וגם עסקת העברתו למכבי חיפה לא צלחה בגלל פערים עם השחקן וסיבות נוספות, במצב הנוכחי אי מכירתו הכניסה את הקבוצה לבור תקציבי של שלושה וחצי מיליון שקלים, כולל שכר השחקן.

האדומים למעשה שוברים את הראש בימים האחרונים במחשבה עלי איך וכיצד יעמדו בשכרו של גוטליב, ומאיפה ייכנס כסף עליו. בתחילת הקיץ, בנתה הנהלת הקבוצה את התקציב כשהיא לוקחת בחשבון שגוטליב יימכר בלפחות כחצי מיליון יורו, כשגם משכרו הגבוה יחסית היא תיפטר.

בימים האחרונים טענו בהפועל כי להנהלת הקבוצה לא תהיה ברירה אלא להציע את הבלם לאופה פעם נוספת, והפעם להתפשר בכל הקשור לתשלומים עבורו. עם זאת, העובדה כי הבלם חתם לפני מספר ימים אצל סוכן השחקנים, דודו דהאן, הכניסה אופטימיות חדשה אצל האדומים והם מקווים כי דהאן ימצא עבור הבלם קבוצה אחרת אשר תהיה מכונה לשלם עבורו כחצי מיליון יורו. אם זה לא יקרה, הבעלים יצטרכו לגייס סכומים נוספים ולהגדיל את תקציב הקבוצה ל-18 מיליון שקלים.

עוד בנושא:

10 דברים שצריך לדעת על הפועל תל אביב החדשה בליגה הלאומית
הפועל תל אביב טוענת: "קורצקי הפר חוזה", המאמן: "עלבון לאינטליגנציה"
הפועל תל אביב הפסידה לאומוניה ניקוסיה 1:0 במשחק ההכנה האחרון

אוראל דגני הפועל תל אביב על כתפי האוהדים באימון הפתיחה. ברני ארדוב
אוראל דגני על כתפי האוהדים באימון הפתיחה. יעזוב?/ברני ארדוב

מלבד זאת, במועדון מעריכים כי אוראל דגני לא יישאר, אולם אין בכוונת המועדון להשתתף בשכרו אם הבלם ימצא קבוצה אחרת שתקלוט אותו, ואף ייתכן כי הפועל תדרוש דמי השאלה אם השחקן יושאל. דגני בנה על סכומים גבוהים בשל הסכם שחתם מול ההנהלה הקודמת על זכויות על כרטיסו. כשהנהלת הקבוצה הנוכחית קיבלה לידה את הפועל תל אביב, היא הסכימה לשלם את ההסכם של הבלם יחד עם תשלומים על הכרטיס, אך בסוף העונה הקודמת ההנהלה הנוכחית גילתה כי הסכם כלל לא הופקד בבקרה התקציבית, ולכן לא רק שאין הסכם בתוקף, אלא מדובר בעבירה על החוק ולמעשה בחוזה כפול.

חשוב לציין, כי ההנהלה החדשה התחייבה לכבד את ההסכמים שמופקדים בבקרה התקציבית מול כל שחקן שהיא תחפוץ אם לא הושג עמו סיכום אחר. הסכום שדגני היה אמור לקבל במהלך השנתיים הללו קרוב לשני מיליון שקלים, ולכן הצדדים יפגשו בבוררות כדי להגיע להכרעה בעניין זה. בנוסף, בשל אי תשלום סכום זה, ההערכה היא שדגני לא ירצה להישאר בהפועל לאור הירידה המשמעותית בשכרו ואף הירידה לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully