וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד כבר נפרדים מניימאר: "בכלל לא בטוח שזה מחליש את ברצלונה"

מנכ"ל לה ליגה עוקץ ("הייתי מודאג יותר אם מסי או רונאלדו היו עוברים לליגה אחרת"), בחנויות הרשמיות כבר מתכחשים, והשחקנים התייאשו. ברצלונה מתכוננת לעזיבה ובונה רשימת רכש פוטנציאלית

צילום מסך

נראה שניימאר כבר עם רגל וחצי מחוץ לברצלונה, וכעת גם בספרד מתחילים להתכונן לפרידה ולעידן החדש של האימפריה הקטלאנית ללא אחד מכוכביה הגדולים בשנים האחרונות. התגובות למעבר המתרקם, כך נראה, אמביוולנטיות למדי. לצד טורים ומאמרי דעה המבכים את עזיבתו הצפויה של ניימאר, יש גם כאלה שכבר מתחילים לבקר אותו. מנכ"ל הליגה הספרדית חבייר טבאס עקץ היום ואמר ש"הליגה הספרדית וברצלונה גדולות יותר מניימאר. האמת היא שהייתי הרבה יותר מודאג אם ליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו היו עוברים לליגה אחרת. ניימאר? לא יודע עד כמה זה מחליש את ברצלונה, מקצועית ותדמיתית".

בחנות הרשמית של ברצלונה בנמל התעופה בעיר כבר ישנו רמז עבה לעזיבה המתקרבת: שמו של ניימאר הוסר מהחולצות המוצעות למכירה. כמו כן, ב"ספורט" פרסמו שגם שחקני ברצלונה שניסו לשכנע את ניימאר להישאר ויתרו, וכי כעת כבר לא נעשים ניסיונות נוספים כדי לשנות את דעתו. אגב, בתקשורת הספרדית מדווחים כי אחד האנשים ששכנעו את ניימאר לעבור לפריס הוא לא אחר מאשר דריימונד גרין, שבילה לצד הברזילאי לא אחת בשבועות האחרונים. פורוורד גולדן סטייט נשאל על כך והסכים לומר ש"ניימאר שוקל זאת ברצינות והאמת שאם הייתי במקומו, הייתי עובר מיד לפ.ס.ז'".

עוד בנושא:

ראמוס: "החלפתי חולצה עם ניימאר, מקווה שזו האחרונה שלו בבארסה"
הכנה: ברצלונה ניצחה 2:3 את ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי הביסה 0:3 את טוטנהאם
קונטה: "לא רוצים עוד עונת מוריניו". קלופ: "מרוצה מאוד מהסגל שלי"
העברות בעולם, 30.7: פריס סן ז'רמן רוצה את ז'ואאו מריו, פלאיני בדרך לטורקיה?

השם של ניימאר כבר לא מופיע בחנות הרשמית

במקביל, ברצלונה כבר שוקלת להיכן לנתב את 222 מיליון היורו שייכנסו לקופה בעקבות מכירת ניימאר לפריס סן ז'רמן. בתקשורת הספרדית מדווחים על התקרבות נוספת במשא ומתן עם קוטיניו וטוענים כי אחרי הסיכום שהושג עימו, הוא מפעיל לחץ כבד על ליברפול כדי להשיג את השחרור המיוחל.

אבל קוטיניו בוודאי לא יהיה הרכש היחיד: מכיוון שמונאקו מזגזגת בכל הנוגע לעתידו של קיליאן אמבפה, שני השמות העיקריים שסומנו כיורשים פוטנציאלים לניימאר הם פאולו דיבאלה ואנטואן גריזמן. בנוסף, ברצלונה עשויה לדרוש מפ.ס.ז' לקבל שחקנים שלה ופרט לחשוד המיידי מרקו וראטי סימנה עוד שלושה נוספים: אדריאן ראביו, אנחל די מריה ויוליאן דראקסלר. כמו כן, גם פאוליניו מגוואנגז'ו אברגרנדה מתקרב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
גם הוא ייכלל בעסקה? דראקסלר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully