וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין סווירסקי להנהלת סכנין: "הוא לא מבין את המנטליות"

30.7.2017 / 8:29

המאמן הברזילאי זעם על כך שחוזהו לא הועבר והוא ישב ביציע נגד מכבי חיפה. במועדון אמרו: "יש הרגשה שהוא וההנהלה לא משדרים על אותו גל". מחמאות לתומר הרן, כעס על גרינפלד

ז'אירו סווירסקי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
משחק רשמי ראשון בישראל, והוא ביציע. סווירסקי/אדריאן הרבשטיין

אחרי התבוסה 4:1 למכבי חיפה במחזור הראשון בגביע הטוטו, עיקר השיח בבני סכנין נגע לכך שחוזהו של המאמן ז'אירו סווירסקי לא עבר בבקרת התקציבים והברזילאי נאלץ לשבת ביציע. סווירסקי הזועם הביע את חוסר שביעות רצונו בפני ההנהלה, ואילו אנשיה הסבירו לו שלא היה ניתן להעביר רק את חוזהו.

המאמן קיבל מסרים שייתכן שהעניין יוסדר עד שריקת הפתיחה למשחק אתמול (שבת), והופתע כשהגיע למגרש והתבשר שהוא לא יוכל לעמוד על הקווים. .סווירסקי העביר הוראות מהיציע, בצוותא עם עוזרו איימן חלאיילה שהתמקם לצדו. במועדון מעידים שהמאמן נראה כעוס מאוד לאחר המשחק, ושחקנים וגורמים בהנהלה אמרו ש"יש תחושה שהמאמן לא מבין את המנטליות של המועדון".

"אפשר להגיד שיש מתיחות", אמר מקורב להנהלה, "המאמן כועס מאוד על דברים שקורים וההנהלה מצידה מרגישה שהצדדים לא משדרים על אותו גל". אחד השחקנים הוסיף: "אין ספק שבינתיים זה נראה שהמאמן מתקשה להשתלב. אבל צריך לתת לו ולנו עוד זמן כדי להכיר ולהתקדם".

בדו"ח המשחק צוינו יריקות מצד אוהדי סכנין לעבר הקוון והקבוצה עשויה לעמוד לדין. ביום רביעי הקבוצה תתארח אצל עירוני קרית שמונה למשחק במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו ובמועדון ינסו להעביר את חוזיהם של כל השחקנים ושל סווירסקי.

עוד בנושא:

במכבי חיפה מרוצים מגל אלברמן ואליסון דוס סנטוס
עוד בגביע הטוטו: מכבי פתח תקוה ניצחה את הפועל רעננה 0:1
הפועל באר שבע הביסה את הפועל אשקלון 0:3

עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"בגלל שזה אלירן עטר, אז לא נותנים אדום". עוסמאן אחרי ההרחקה/אדריאן הרבשטיין

בסכנין החמיאו מאוד לשוער השלישי תומר הרן, שלמרות שספג ארבעה שערים הוכיח יכולת טובה. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהרן וציינו שהוא הוכיח שהוא ראוי לסגל ואולי גם להזדמנויות נוספות בהמשך העונה.

בקבוצה זעמו על השופט אוראל גרינפלד והתלוננו על כך שאלירן עטר לא ספג כרטיס אדום אחרי עבירה פרועה על עלי עוסמאן. המגן הימני לעומתו, הורחק שלוש דקות לאחר מכן. אחרי המשחק הוא אמר: "בגלל שזה אלירן עטר, אז לא נותנים אדום. אני הורחקתי בגלל שאנחנו בני סכנין, למרות שלא הגיע לי".

בקבוצה גם זעמו על כך שהשופט לא שרק לפנדל במצב של פיגור 2:1. "זה היה הרבה יותר פנדל ממה שרקו לנו", אמר שחקן בקבוצה, "השיפוט היה בכיוון אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully