וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תרכוש מאנדרלכט 50 אחוז מכרטיסו של נתן קבסלה

החלוץ הבלגי הגיע למשחק הקבוצה בגביע הטוטו וסיכם לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת. במועדון מנסים להשלים את העסקה עם הבלגים. לצד ביקורת על היכולת, שביעות רצון מיובל אבידור ומשיתוף הפעולה בין סיבוק לז'והאן מרסיאל. בריק הוצע

שחקן אנדרלכט, נתן קבסלה. GettyImages
מתקרב לחתימה. קבסלה/GettyImages

מכבי פתח תקוה אמנם ניצחה אתמול (שבת) את הפועל רעננה 0:1 בגביע הטוטו, אך במועדון היה פחות מרוצים מהיכולת של השחקנים והתנחמו בשלוש הנקודות. הקבוצה של קובי רפואה אמנם שלטה ברוב שלבי המשחק ונראה כי שרוב שחקני ההרכב מאמש אמורים לפתוח גם בהמשך העונה, אך במועדון אמרו כי "יש עדיין הרבה מה לשפר. שיחקנו מול קבוצה שבאה לצופף ולהקשות על המשחק. בהמשך נראה טוב יותר".

כצפוי, צחי גיגי קיבל אתמול את סרט הקפטן בדקה ה-76, לאחר שנאור פסר יצא החוצה והוחלף בעומר דנינו. מי שזכה למחמאות היה החלוץ המחליף יובל אבידור, שבישל את השער לרישאר סומא. הגינאי רשם יכולת פושרת עד השער. "רוב הזרים שלנו מתחילים להתאקלם בשלב מוקדם יחסית, וזאת בשורה טובה מאוד עבורנו", אמרו אתמול במועדון. "סיבוק ומרסיאל היו טובים מאוד וחשוב שלא ספגנו. צריך לעבוד עוד על התיאום".

עוד בנושא:

גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה
פקהארט, גדיר והצעירים: באר שבע מרוצה
חיפה מרוצה מאלברמן ודוס סנטוס. שחקנים על קגלמאכר: "רע לו"

מרסיאל  ז'והאן, סיבוק  תומאש, סומא  רישאר, מכבי פתח תקוה,. ברני ארדוב, ברני ארדוב
בפתח תקוה מרוצים משיתוף הפעולה בין סיבוק למרסיאל/ברני ארדוב, ברני ארדוב

ומה עם רכש? החלוץ הבלגי נתן קבסלה אמור לחתום השבוע על חוזה לשתי עונות, עם אופציה לעונה נוספת. השחקן, שאת המשא ומתן מולו ניהל אבי לוזון, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות ונכח ביציע במשחק אתמול. הוא ממתין לאישור סופי של העסקה עם אנדרלכט. על פי סיכום שהושג בסוף השבוע, מכבי פתח תקוה תרכוש מאנדרלכט 50 אחוז מכרטיס השחקן שלו. לקבסלה, שהושאל מספר פעמים מהמועדון הבלגי, יש חוזה לעונה נוספת, אבל במועדון הבלגי רוצים להבטיח אחוזים מהמכירה העתידית של החלוץ בן ה-23.

במכבי פתח תקוה אמנם סיכמו את העסקה מול השחקן, אבל בהנחה שהסיכום יאושר מול הבלגים ההכרזה אמורה להתבצע רק ביום רביעי, לאחר צום ט' באב. "עשינו החתמות נוצצות במהלך הקיץ הזה, אבל זאת יכולה להיות ההחתמה המשמעותית שלנו", אמרו במועדון. "קבסלה שחקן עם המון פוטנציאל. אם הוא יציג כאן את היכולת שמצפים ממנו, הוא יהיה שחקן מוביל. לא פשוט להגיע לנבחרת הצעירה של בלגיה, בטח לא לכבוש ארבעה שערים בשמונה הופעות. לא כל שחקן מגיע לזה", אמרו במועדון.

קשרה של מכבי חיפה בעונה החולפת, יניב בריק, הוצע ביממה האחרונה על ידי סוכנו אבי נמני. במועדון מתלבטים והבטיחו להחזיר תשובה בימים הקרובים.

ומה עם גיא מלמד? החלוץ שכבר לפני מספר שבועות היה ברור שלא ימשיך במועדון צפוי לסגור בקרוב מאוד בקבוצה אחרת. ויטסה עדיין בתמונה, כשגם מכבי תל אביב לוחצת עליו לחתום ומכבי חיפה בתמונה. "כל קבוצה ישראלית שתרצה את גיא חייבת לשבת קודם כל איתנו, ורק אחר כך עם השחקן. כרגע פחות משתלם לנו לדרוש 300 אלף יורו, כך שהעסקה צפויה להיסגר בסכומים אחרים", הבהירו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully