וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה את מונאקו 1:2 וזכתה בסופר קאפ

הרכש הנוצץ מיובנטוס דני אלבס כבש (51) ובישל לאדריאן רביו (63) והוביל את קבוצתו החדשה לזכייה בתואר ראשון העונה. שער מוקדם של סידיבה (30) לא הספיק למונאקו. אמבפה לא הרשים

שתי הגדולות של צרפת, פריס סן ז'רמן ומונאקו, נפגשו הערב (שבת) למשחק הרשמי הראשון ביניהן העונה לקרב על הסופרקאפ שפתח רשמית עונה חדשה בכדורגל הצרפתי.

בסיום ההתמודדות חגגה פריס סן ז'רמן, שעדיין עושה מאמצים אדירים לצרף את נייאמר, זכייה בתואר אחרי ניצחון 1:2 על היריבה המושבעת. מי שסיפק את הסחורה היה רכש נוצץ אחר של הקבוצה הפריזאית, המגן דני אלבס.

מונאקו דווקא הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-30 לאחר שג'יבריל סידיבה קיבל כדור מהרכש מאנדרלכט יורי טילימאנס, דהר לתוך הגנת היריבה והכניע את אלפונס ארלואה – 0:1 למונאקו.

השוויון של היריבה מפריז הגיע בדקה ה-51 כשדני אלבס הניף רגל מ-28 ושיגר כדור חזק ומדויק לתוך הרשת של מונאקו – 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-63 לאחר שדני אלבס העלה כדור לרחבת המועדון מהנסיכות ואדריאן רביו נגח מקרוב לרשת – 1:2 לפריס סן ז'רמן.

למרות המאמצים של מונאקו, בשורותיה שיחה קיליאן אמבפה המחוזר על ידי קבוצות רבות ברחבי היבשת, הקבוצה מהנסיכות נאלצה להרים דגל לבן וראתה את יריבתה חוגגת זכייה בתואר. אמבפה, אגב, לא הרשים והוחלף בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully