וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט לא חגג עם השחקנים, לוזון: "לא נחשוב שאנחנו קבוצה מיוחדת"

הקשר מיהר בסיום ה-1:4 מול בני סכנין לחדר ההלבשה ולא חגג עם הקהל. המפסידה תקפה בהודעה שפרסמה את השופט אוראל גרינפלד: "בחר לתמרן על חשבוננו את 'כשירותו', רמת שיפוט חד סתרית"

שחקני מכבי חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה שכחה את עונת 2016/17 האיומה ופתחה הערב (שבת) את העונה החדשה עם 1:4 מבטיח על בני סכנין בגביע הטוטו. גל אלברמן ניהל את המשחק במרכז השדה, דקל קינן פתח את מסכת השערים, אלירן עטר כבש צמד וגילי ורמוט חתם עם פנדל. מוחמד בדארנה צימק עבור סכנין, שחסרה את המאמן ז'אירו סווירסקי (ישב ביציע) ואת שחקני הרכש הישראלים שלא עברו בבקרת התקציבים.

בסיום המשחק, שחקני מכבי חיפה ניגשו להודות לקהל כשמי שנעדר מהמקום היה גילי ורמוט. שחקנים סיפרו כי הקשר הוותיק ירד לחדר ההלבשה במהירות ונראה כעוס. ורמוט נכנס כחילוף שני אחרי ניקיטה רוקאביציה ושחקנים העריכו כי הוא מאוכזב מהסיטואציה בה הוא לא פותח בהרכב.

בני סכנין הוציאה לאחר המשחק הודעה נגד השופט אוראל גרינפלד: "שיפוט רעוע ובלתי אחראי נטף בתדירות מביכה הערב מפרי יצירתו של השופט גרינפלד, אשר בחר לתמרן על חשבון סכנין את 'כשירותו' לשיפוט לאחר חזרתו מחופשה. סכנין תפנה לאיגוד השופטים ותלין על רמת שיפוט חד סתרית ובלתי אחראית".

עוד בנושא:

מכבי חיפה הביסה 1:4 את בני סכנין, צמד לאלירן עטר

גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה: "גם לנו חסרו שחקנים. כשמנצחים זה בגלל הרכב משני של היריבה. היום היינו בסדר במשך הרבה דקות, ברור שיש מקום לשיפור. זה טבעי שבמשחק ראשון בגביע הטוטו יש עליות וירידות. השחקנים רצו, שיחקו טוב וניצחו. הייתי בצ'מפיונשיפ ובליגה הבלגית, אם זה דשדוש, אז אני מאחל לכל אחד לדשדש כמוני. אנחנו שומרים על פרופורציות. המשחק הזה לא גורם לנו לחשוב שאנחנו קבוצה מיוחדת, כמו שאם היינו מפסידים לא היינו באבל לאומי".

על אלירן עטר: "אני לא מתייחס לדברים היפותטיים, כרגע כל מי שפה הוא שחקן של מכבי חיפה ויצטרפו עוד שחקנים. אצלנו הכול בסדר, כולם מתאמנים בצורה חיובית. בקבוצה טובה הרבה שחקנים לא מתלבשים. אני יכול להבטיח שנעשה את המקסימום כדי לנצח במשחק הבא. קאיו לא היה אמור להיות בסגל מלכתחילה, הוא נמצא כרגע בהכנה כי הוא לא עבר איתנו מחנה אימונים. לא אעשה טעויות כדי לרצות מישהו".

גל אלברמן: "למען האמת התרגשתי מאוד לפני המשחק, זה היה שינוי גדול בשבילי בשלב הזה של הקריירה. אני שמח להיות פה. בכל מקום התחברתי טוב כי אני נותן את המקסימום לכל מקום שאני נמצא בו. הביאו אותי כדי לעזור לקבוצה להתקדם ולהשתפר, ואני מקווה שזה מה שנעשה. מוקדם מאוד לדעת למה לצפות ממכבי חיפה. הייתה קבוצה מאוד לא יציבה בשנים האחרונות. בשלב הראשוני אנחנו רוצים לייצר מערכת יציבה שלא תתרגש אחרי ניצחונות גדולים ולא תיפול אחרי הפסדים".

חואן קרלוס, מאמן הכושר של בני סכנין שניהל את המשחק בהיעדרו של סווירסקי: "זה כבר קרה בעבר בסכנין ואני כאן כדי לעזור, אבל עכשיו זה הזמן לסדר את זה. המאמן היה מופתע כי אמרו לו שיסדרו את זה היום. הוא ציפה להיות על הספסל. הוא סמך על ההרכב שלו, אבל כשידע שלא יוכל להשתמש בכולם זו בעיה. למרות שהתחלנו את ההכנות חודש אחרי חיפה, הראינו שיש לנו לב גדול, אבל אחרי האדום משהו השתנה. אם היינו מנצחים, זו הייתה הפתעה. אני לא אוהב לדבר על שופטים. האוהדים שלנו הם השחקן ה-12 וזה משמעותי שלא נשחק בדוחא, אבל השחקנים יצטרכו להיות מוכנים ולעשות את העבודה".

במהלך המשחק ביצע אלירן עטר עבירה מכוערת על עלי עוסמאן וספג רק צהוב. מגן סכנין החזיר לו עם עבירה מכוערת משלו כעבור כמה דקות וספג אדום. קפטן בני סכנין חאלד חלאיילה התייחס אחרי המשחק לתקריות בין שני השחקנים ואמר: "גם אני ראיתי את מה שקרה בין עטר לעוסמאן, אני בטוח שהם לא התכוונו לפגוע אחד בשני. הם שחקנים מקצוענים, השופט ראה את מה שראה. אני מקווה שבמשחקים הבאים לא יהיה את כל הבלגאן הזה כי אנחנו באים ליהנות ולשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully