וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: גארי בראון חתם לעונה הבאה

2.8.2017 / 20:30

הגארד האמריקאי ממוצא פורטו ריקני (24, 1.85) שזכה בתואר ה-MVP של הליגה הפורטו ריקנית, יחזק את הסגל של הכתומים. רשם בסן חרמן 12.3 נקודות למשחק. גם נאור שרון על סף הצטרפות

גארי בראון, עירוני נס ציונה,. Gettyimages, GettyImages
סומן כבר בגיל צעיר. בראון/GettyImages, Gettyimages

עירוני נס ציונה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה, והערב (רביעי) החתימה הקבוצה את הגארד האמריקאי ממוצא פורטו ריקני גארי בראון שנבחר בשבוע שעבר לשחקן המצטיין של הליגה בפורטו ריקו.

בראון מצטרף לאלישי כדיר וג'רון ג'ונסון שחתמו בשבועות הקודמים במדי העולה החדשה לליגת העל, כשלנדב זילברשטיין עדיין חסרים שני שחקנים זרים על מנת להשלים את הסגל, אחד מהם לפחות בעמדות הפנים.

עוד בנושא
ג'ונה ונער: איך ג'ונה בולדן הצעיר ישתלב במכבי תל אביב הלחוצה?
נבחרת הנוער ניצחה את פורטוגל ונותרה מושלמת באליפות אירופה

גארי בראון רמירז (24, 1.85) סומן בפורטו ריקו כבר בגיל צעיר והיה בסגל הנבחרת הלאומית עד גיל 18 לאליפות מרכז אמריקה בשנת 2009, כשהוא רק בן 16. בשנת 2011 הגיע לאוניברסיטת ווסט וירג'יניה ובארבע שנים שם לא הפך לשחקן מוביל, כשבשנתו האחרונה רשם 7 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים בממוצע למשחק. מיד עם סיום לימודיו עבר לליגה בפורטו ריקו, חתם בקבוצת סנטרוס דה אגודה ושיתף פעולה עם רג'י באקנר וג'ילברטו קלאוול, לאחר שישה משחקים עזב. העונה חזר לליגה המקומית לאתלטיקו סן חרמן, והראה שיפור מרשים ביכולותיו - ב-41 משחקים רשם 12.3 נקודות, 7.7 אסיסטים ו-6.6 ריבאונדים למשחק.

גם נאור שרון, ששיחק אשתקד בהפועל אילת, על סף הצטרפות. בנס ציונה חולמים לחזור העונה לרבע גמר הפלייאוף אחרי החזרה של הקבוצה לליגה הראשונה. המאמן נדב זילברשטיין חוזר עם קבוצה שמייצגת את ההמשכיות - גיל אמיתי, הקפטן טל דן, אלעד הופמן, גולן גוט ורביב פיטשון כולם ממשיכים עם הקבוצה מהליגה השנייה, לצד שני הזרים החדשים ואלישי כדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully