וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה על התרת חוזהו של מארק ואליינטה

אחרי שנתיים בירוק, הבלם הספרדי שוחרר מהקבוצה, ויחזור כנראה לליגה השנייה בספרד: "מודים לו על תרומתו ומאחלים לו הצלחה בהמשך". ניסיון להגיע להסדר דומה גם עם איולפסון, ואצק ועזמי

יח"צ - חד פעמי

תמונת הסגל של מכבי חיפה לעונה הקרובה ממשיכה להתבהר, והיום (שבת) הודיעו הירוקים כי התירו את חוזהו של מארק ואליינטה, והוא יעזוב אחרי שנתיים במועדון. "המועדון מודה למארק על תרומתו בשנתיים האחרונות ומאחל לו הצלחה בהמשך", נכתב בהודעה של חיפה. כעת, המועדון ינסה להגיע להסדר דומה עם שלושת הזרים הנוספים שלא נמצאים בתוכניןת: הולמאר איולפסון, קמיל ואצק ופיטים עזמי.

ואליינטה היה חלק משמעותי ממכבי חיפה בעונה הראשונה, אך בעונה החולפת כבר קיבל פחות קרדיט. הוא רשם בסך הכול 19 הופעות ליגה, ובסיום העונה הבין שהוא לא נמצא בתוכניות של גיא לוזון. כעת, הוא ישוב ככל הנראה לליגה השנייה בספרד (שם שיחק במדי ברצלונה ב' וריאל ויאדוליד), כאשר מרבית הסיכויים שיצטרף לאוסאסונה.

בנושא אחר, המועדון פרסם עדכון לאוהדים לפני המשחק היום (19:00, עכו) נגד בני סכנין במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, ועדכן כי אוהדי הקבוצה יישבו ביציע המערבי במקום ביציע המזרחי, וש-800 כרטיסים נוספים יועמדו למכירה בקופות האצטדיון לטובת אוהדי מכבי חיפה. אוהדי הקבוצה שרכשו כבר כרטיס ליציע המזרחי, יוכלו להיכנס איתו ליציע המערבי. בנוסף, המועדון ביקש מהאוהדים להגיע מוקדם לאצטדיון על מנת למנוע עומסים בכניסות ובקופות.

עוד בנושא

גיורגי קוסטדינוב צפוי לפתוח בהרכב מכבי חיפה מול בני סכנין בגביע הטוטו
יעקב שחר על אלירן עטר: "אין הצעה ממכבי ת"א. אם תגיע, נשקול אותה"
לחצן מצוקה: הרצון להחזיר את אלירן עטר ממחיש את הייאוש במכבי תל אביב

מארק ואליינטה, מכבי חיפה. לירון מולדובן
חוזר לספרד. מארק ואליינטה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully