וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיאמי הציעה לקליבלנד את ווינסלו ודראגיץ' בתמורה לאירווינג

אתר "בליצ'ר רפורט" טוען כי הרכז סיפר למקורביו שהוא מעוניין להגיע להיט, אך הטרייד נענה בסירוב. הסיבה האפשרית: דם רע בין המועדונים מאז המעבר של לברון למיאמי ב-2010

עריכה: מתן חדד

עולם ה-NBA ממשיך לספק כותרות בעקבות הדיווח על בקשה של קיירי אירווינג לעזוב את קליבלנד קאבלירס. הדיווח האחרון, שמגיע מאתר "בליצ'ר רפורט", טוען כי הרכז סיפר למקורביו שהוא רואה במיאמי יעד מועדף, וההיט הציעו, על פי הדיווח, את הרכז גוראן דראגיץ' הסלובני והפורוורד ג'אסטיס ווינסלו בתמורה לאירווינג, אך נענו בסירוב. הסיבה האפשרית לסירוב? הקאבס לא מעוניינים בטרייד עם מיאמי והיחסים בין המועדונים לא טובים במיוחד מאז עזיבתו של לברון ג'יימס מקליבלנד לחוף הדרומי ב-2010. במיאמי הכחישו את הדיווחים, וטענו שקליבלנד מבקשת "יותר מדי" עבור אירווינג.

כתב ESPN זאק לואו דיווח שבקליבלנד טוענים שטרייד במצב הנוכחי הוא "בלתי נמנע", וכי המטרה של הקאבס היא השגת שחקן צעיר ומבטיח עם פוטנציאל רב. כתב נוסף של הרשת האמריקאית, אדריאן ווג'נארוסקי, טען שקבוצה שעשויה להצליח להשיג את העסקה היא בוסטון, שמחזיקה במספר שחקנים צעירים ובבחירות דראפט מבטיחות, אך כרגע נראה שהסלטיקס ממתינים להתפתחויות.

עוד בנושא:


20 קבוצות פנו, 6 הציעו טריידים: מה קורה עם קיירי אירווינג?
אחד ויחיד: מאנו ג'ינובילי בן 40, הנה מיטב הציטוטים שנאמרו עליו
הסגל הושלם: ג'בייל מגי חתם לעונה נוספת בגולדן סטייט

גוראן דראגיץ' שחקן מיאמי היט מול קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
יחליפו חולצות? גוראן דראגיץ' וקיירי אירווינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully