וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "רצינו להתחיל לשחק מוקדם ולהוריד חלודה"

28.7.2017 / 22:42

מאמן הנבחרת היה מרוצה מהניצחון ברומניה אך מיהר לומר: "לא צריך לצאת מפרופורציות". יוגב אוחיון: "יחסית למשחק ראשון שיחקנו הרבה דקות טובות, יש הרבה מקום לשיפור"

אנשי הצוות של נבחרת ישראל. Alina - Diana COJOCARU
התאחדות הכדורסל של רומניה, אתר רשמי
אדלשטיין מרוצה/אתר רשמי, Alina - Diana COJOCARU התאחדות הכדורסל של רומניה

נבחרת ישראל פתחה הערב (שישי) את הכנותיה לאליפות אירופה בכדורסל, שבית אחד מתוכה ייערך בארץ, עם ניצחון חוץ 73:83 על רומניה. שתי הנבחרות ייפגשו שוב ביום ראשון. יוגב אוחיון ובר טימור קלעו 11 כל אחד והובילו את הנבחרת, שהוליכה לאורך רוב שלבי המשחק ונראתה לא רע ביחס למשחק הכנה ראשון, בו נאלצה להסתדר ללא ליאור אליהו שנותר בארץ ועומרי כספי, שרשאי לשחק רק מהמשחק הבא.

המאמן ארז אדלשטיין אמר בסיום לערוץ הספורט: "שקדנו על התכנית ולקחנו בחשבון שאנחנו רוצים להתחיל לשחק מוקדם, מהמטרות האלה, להוריד חלודה ולתת לחבר'ה צעירים לשחק. זה משחק ראשון אחרי עשרה ימי אימון. צריך להתחיל להרכיב את הנבחרת. אבל בואו לא נצא מפרופורציות, זה משחק אימון ראשון. החבר'ה באו לאימונים עם אנרגיה טובה וראש פתוח. הם מאוד רוצים להצליח. אני שנה רביעית בנבחרת, השארנו חלק מהדברים מהקמפיינים הקודמים ואנשים זוכרים אותם וקל לעשות אותם. יש לנו אינטילגנציית משחק של הוותיקים והשאר נדבקים".

אוחיון הוסיף: "יחסית למשחק ראשון שיחקנו הרבה דקות טובות, יש הרבה מקום לשיפור. שיחקנו עם 12 שחקנים, כולם הרגישו מגרש, זה ניסיון כלים ראשוני. התוצאה פחות חשובה אבל חשובה, רוצים להמשיך בדרך, לעבוד קשה ולהיות ראשונים על כל כדור, ובעזרת השם שגם הניצחונות ימשיכו".

עוז בלייזר סיכם: "זה ניסיון כלים ראשון, כיף להיות על המגרש עם החבר'ה האלה, לייצג את המדינה, שמח שהיו דקות טובות ששיחקנו טוב עם הרבה שטף, זה הדבר של הנבחרת. זה כיף להתחיל ברגל ימין, אבל בטוח שהצוות עוד יעבוד איתנו עם הרבה דברים שצריך לתקן".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל ניצחה 73:83 ברומניה
עידן זלמנסון מקווה לעשות מהפכה בנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully