וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אומיץ' חתם בהפועל ירושלים

28.7.2017 / 11:59

אחרי שהאריכה את חוזיהם של ג'רלס ודייסון וצירפה את יוגב אוחיון, האלופה הודיעה על החתמתו של הסנטר שזכה ביורוקאפ עם מלאגה בעונה החולפת. קציקאריס: "הנוכחות שלו תוסיף לנו". אמארה יעזוב?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיזוק לקו הקדמי. אלן אומיץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק. אחרי שהאריכה את חוזיהם של שלושת האמריקאים שלה - ג'רום דייסון, טרנס קינזי וקרטיס ג'רלס, צירפה את יוגב אוחיון והצליחה להשאיר את בר טימור, האלופה הישראלית החתימה היום (שישי) את אלן אומיץ' סנטר נבחרת סלובניה לשעבר שיהיה החיזוק שהיא רצתה בקו הקדמי שלה. ומה עם אמארה סטודמאייר? הסנטר האמריקאי לא נתן תשובה לירושלים לגבי עתידו, כאשר הישארותו תלויה בו. בירושלים החליטו לפעול כאילו הוא לא יהיה ולבנות את הסגל בהתאם.

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס התייחס להחתמה כשאמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד על הצירוף של אלן לקבוצה שלנו. הוא שחקן פנים קלאסי עם גובה מעולה ומשחק רחבה ברמות הגבוהות ביותר באירופה. הוא ריבאונדר מעולה, יוסיף לנו משחק גב לסל והנוכחות שלו תעזור לנו מאוד. יתרון נוסף הוא הגיל שלו, הוא רק בן 25 ואני מאמין שיש לו עוד לאן להתפתח".

אומיץ' (25, 2.16) הוא בוגר מחלקת הנוער המפוארת של לאשקו. בגיל 20 חתם במדי אולימפיה לובליאנה ושיחק בקבוצה במשך שלוש עונות. בקיץ 2015 עבר לראשונה לליגה הספרדית וחתם בגראן קנאריה, עונה טובה שלו בספרד גרמה לאפס אנדולו לצרפו, והוא שיחק 17 משחקי יורוליג בקבוצה בה רשם 2.9 נקודות ו-1.5 ריבאונדים למשחק. בינואר עבר למלאגה וזכה עם הקבוצה ביורוקאפ, אך על פי הדיווח בספרד חואן פלאזה צירף את גיורגי שרמנדיני ומעדיף אותו על פני הסלובני. את הבכורה שלו בנבחרת סלובניה רשם באליפות העולם בשנת 2014, ואף שיחק במדי הנבחרת הסלובנית ביורובאסקט 2015. אולם, אומיץ' לא נכלל בסגל הנוכחי של הנבחרת ולא יגיע למשחקי הכנה בישראל בחודש הבא לקראת יורובאסקט 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully