וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר על עטר: "אין הצעה ממכבי ת"א. אם תגיע, נשקול אותה"

28.7.2017 / 9:42

הבעלים הגיב לחיזורים של הצהובים אחרי החלוץ. עטר שוחח עם לוזון ונראה כי לא יתנגד למעבר. החוזה של בוזגלו יורכב מנקודות ומענקים על תארים, בחיפה מעריכים: אם יחתום, יישבר שיא המנויים

יח"צ - חד פעמי

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, נפגש במהלך השבוע עם אלירן עטר. על פי גורמים במכבי חיפה, השניים שוחחו על עתידו של החלוץ, זאת לאחר שלוזון החתים שחקן זר בעמדה שלו ולאור החיזורים מצד סגנית האלופה. עטר, כידוע, לא מביע התנגדות לעזוב ואם תוגש בקרוב הצעה ממכבי תל אביב הוא יסכים למעבר. ראוי להדגיש, כי בשלב זה נראה שסגנית האלופה תגיש הצעה רק אם תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. מקורבים לעסקה העריכו אתמול כי גולדהאר לא יסכים לשלם מיליון וחצי יורו בכל מחיר, אלא רק אם הקבוצה תייצר הכנסות מהמפעלים האירופאים. הבעלים יעקב שחר אמר אתמול לוואלה! ספורט: "לא הגיעה כל הצעה על אלירן עטר. אם תגיע הצעה ממכבי תל אביב, נשקול אותה". בינתיים, עטר מתאמן כרגיל ותורגל אתמול בהרכב לקראת המשחק מול סכנין.

עוד בנושא:

דיווחים חיים לקראת גביע הטוטו: קוסטדינוב צפוי לפתוח במכבי חיפה
פשרה: ריאן ישוחרר ממכבי חיפה, שתקבל 50 אחוז ממכירה עתידית

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר מול שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. שלומי גבאי
ישחקו ביחד בעונה הבאה? אלירן עטר ואיתן טיבי/שלומי גבאי

גארי קגלמאכר שוב לא תורגל אתמול בהרכב, אבל הוא ממתין לפתיחת הליגה. אם לא יהיה שחקן הרכב קבוע אצל לוזון, האורוגוואי עשוי לעזוב בהמשך העונה. שחקנים הופתעו אתמול כשגילי ורמוט לא תורגל בהרכב, אך במכבי חיפה הסבירו: "הקבוצה רק חזרה מהמחנה והכל פתוח. גיא עדיין בשלב של ניסויים, כך שעד הליגה ההרכב ישתנה". לוזון עדיין לא החליט את מי מהשחקנים לשחרר. הוא יקבל החלטה כזאת בימים הקרובים.

אוהדי מכבי חיפה ממתינים למאור בוזגלו ומקווים שהעסקה תיחתם בקרוב. במועדון מעריכים ששיא חדש של מכירת המנויים יישבר העונה במידה שהשחקן יחתום. יעקב בוזגלו הבהיר כי לא מתכוון לסגור את העסקה לפני שובו לארץ – יום ראשון הבא. במכבי חיפה הבהירו אתמול כי יש עדיין פערים בעסקה. החוזה של בוזגלו יורכב ממענקים שונים ומנקודות, כך שעל פי ההערכה הוא ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה, סכום שעשוי לגדול במידה שהקבוצה תזכה בתארים. החוזה הבסיסי אמור להעניק לו 400 אלף יורו לעונה, בתוספת 100 אלף יורו מענק חתימה. בסביבתו דרשו להכניס גם מענק על זכיה באליפות ובגביע המדינה.

במועדון ממתינים שמארק ואליינטה יתפשר בנוגע לשכר שלו, אחרת לא יאשרו מעבר לספרד, שם הוא מבוקש במספר קבוצות. "עד סוף אוגוסט לא יישאר כאן שחקן אחד", אמר אתמול גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully