וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "הגשנו הצעות יפות מאוד לשחקנים, אבל הם סירבו להגיע"

28.7.2017 / 7:51

אחרי הניצחון על פאניוניוס, במכבי תל אביב מודים ש"מה שיש עכשיו לא מספיק לאליפות". קרויף הבהיר: "מקבלי ההחלטות יודעים שצריך חיזוק". נקודת האור: באטוקיו. הערכה: ההצעה לעטר תלויה בעליה לשלב הבתים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלק מאוהדי מכבי תל אביב עזבו אתמול את האיצטדיון בנתניה עוד לפני סיום המשחק. אותם לא עניינה התוצאה, אלא היכולת של הקבוצה שלא בטוח שתספיק לקראת הגומלין ביוון. במועדון מבינים שחסר קשר אחורי נוסף ומחליף לטל בן חיים – שתי עמדות שג'ורדי קרויף רוצה לאייש בטווח הקצר. אחר כך אמור להגיע גם בלם, ומי שישלם את המחיר וישוחרר הוא כמובן מרסלו. במועדון הצליחו להתרשם באופן חלקי מהרכש החדש, כריסטיאן באטוקיו. אתמול הוא היה אחת מנקודות האור של מכבי תל אביב. "לא בטוח שהיתרון הזה יספיק ביוון, אבל ניצחנו וגם זה משהו. לא נבוא לשחק על תיקו. הסיכויים די שווים", אמר אחד השחקנים בסיום. "באטוקיו? עוד קצת כושר משחק ואני בטוח שכולם יראו באיזה שחקן מדובר. ברגע שהסגל יושלם יהיה לו קל יותר לבוא לידי ביטוי. כרגע חסרים לנו 2-3 זרים איכותיים כדי שהקבוצה תלך צעד אחד קדימה. מה שיש עכשיו לא מספיק לאליפות". לאחר המשחק היה במועדון מי שהזכיר את ההדחה מול אסטראס טריפוליס ב-2014, אם כי הפעם הקבוצה מגיעה עם יתרון לגומלין.

עוד בנושא:

בקושי: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את פאניוניוס משער של קיארטנסון
ג'ורדי קרויף: "שיחקנו לא מספיק טוב, מקווה שזה יספיק כדי לעבור"

כריסטיאן באטוקיו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נקודת האור של קרויף. באטוקיו/ברני ארדוב

קרויף סירב להתייחס בסיום לסאגת אלירן עטר, אך נראה כי העסקה תושפע בין היתר ממידת ההצלחה במשחק הגומלין. מקורבים לעסקה מעריכים כי אם מכבי תל אביב לא תעפיל לשלב הבתים, גולדהאר לא ימהר לרכוש את עטר, בפרט כשמכבי חיפה דורשת לפחות מיליון וחצי יורו עבורו. אם יצטרף, קרויף לא מתכוון לוותר על זר במשבצת של טל בן חיים. "חסרה לנו יצירתיות בחלק הקדמי, אבל נביא עוד שחקנים. יש לנו בעיה, אבל אנחנו יודעים איך לפתור אותה. אם לא היינו יודעים איך היינו מודאגים, אבל כל מקבלי ההחלטות במועדון יודעים שצריך לחזק את הסגל ולפצות על שחקנים שעזבו", הסביר קרויף. "הגשנו מספר הצעות יפות מאוד לשחקנים, אבל הם סירבו להגיע מהסיבות שלהם. חלקם מחכים להצעות טובות יותר, חלקם לא רוצים להגיע לישראל. זכותם. אין לי שום תלונות לגבי הרכש, המועדון עושה הכל כדי להביא רכש איכותי. זה לוקח זמן כי אני מעוניין להביא רק שחקנים ברמה שאני רוצה". דור פרץ שוב שותף אתמול, אבל ההערכה היא שיעזוב להפועל חיפה אחרי שקרויף יביא קשר נוסף.

אחד השחקנים הבודדים שסחטו מחמאות היה הקשר אייל גולסה, שאמר לקראת הגומלין: "הניצחון שביר, אבל אני שמח שהבקענו. זה יתרון חשוב למשחק הבא. היה לנו משחק מאוד קשה, אבל אנחנו נבוא מוכנים למשחק הבא. המגרש הביתי של פאניוניוס מאוד קשה. שיחקתי שנתיים ביוון ואני יודע שהם קבוצה מצוינת בבית. מגרש של 8,000 צופים? זה לא אומר שזה יהיה קל".

"אנחנו בתחילת הדרך, לאט לאט ניכנס לקצב וניראה הרבה יותר טוב", הבטיח גולסה. "אני שמח ששיפרנו את היכולת במחצית השניה". על באטוקיו אמר: "יש כמה שחקנים חדשים, נצטרך ללמוד איך לשחק איתם. אנחנו בסך הכל תקופה קצרה ביחד. באטוקיו טיפוס חברותי, כולם אוהבים ורוצים לעזור לו". על חסרונם של מיכה ודסה אמר: "כמובן שזה משפיע, שחקנים ברמה הזאת חשובים לנו. אבל צריך להסתדר עם מה שיש כרגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דרוש חיזוק. קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully