וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חמורה באימון ברצלונה. צפו בנייימאר הולך מכות עם סמדו

החלוץ הברזילאי התקוטט עם חברו לקבוצה ועזב את האימון בזעם. ניימאר היה אמור לטוס לשנחאי אחרי הקלאסיקו, אך הסינים הודיעו: "הוא ביטל את השתתפותו בקמפיין כדי לעסוק בהעברתו"

צילום מסך

כאילו הוא לא מופיע מספיק בכותרות, ניימאר עלה היום (שישי) בצהריים לראשי אתרי ספורט רבים בעולם פעם נוספת. הפעם לא מדובר בסוגיית המעבר האפשרי שלו מברצלונה לפריס סן ז'רמן, אלא בתקרית אלימה באימון הקבוצה.

ניימאר התקוטט באימון עם שחקן הרכש החדש נלסון סמדו ועזב את האימון בסערה אחרי שספג מהפורטוגלי בעיטה. חאבייר מסצ'ראנו היה הראשון להגיע ולנסות להפריד, סרג'יו בוסקטס אחז בניימאר כדי להרגיע אותו, אבל הברזילאי הכעוס לא התרצה ונטש. בדרך החוצה ממגרש האימונים, הוא בעט בכעס בכדורים ונראה עצבני מאוד.


עוד בנושא:

דיווח: יש סיכום סופי בין פ.ס.ז' לניימאר, אמבפה יחליפו בברצלונה?
צפו: ניימאר נקרע מצחוק עם ליאונל מסי ופול פוגבה, וחוטף עקיצה
ג'רארד פיקה: "אבין אם ניימאר רוצה להנהיג, בברצלונה יש את מסי"

בינתיים אמש (חמישי) נתנו כלי התקשורת בספרד עוד רמז לכך שהחלוץ הברזילאי נמצא בדרך החוצה לברצלונה, וטענו כי הוא לא יעלה על הטיסה חזרה מארצות הברית לקטאלוניה כמו יתר חבריו. היום כבר נרשמה התפתחות נוספת שמרמזת על מעברו של ניימאר לפריס. הברזילאי היה אמור להשתתף בקמפיין שיווקי בשנחאיי מיד לאחר הקלאסיקו שייערך בין שבת לראשון בארה"ב. אולם, הסינים הודיעו כי "ניימאר לא יגיע ב-31 ביולי משום שהוא וקבוצתו עסוקים בהעברה של השחקן". זו התפתחות משמעותית בסאגה הזו והוכחה לכך שהברזילאי קרוב מתמיד לפריס סן ז'רמן.

גם נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו נשמע הרבה פחות נחרץ אמש כשהתייחס לעתידו של ניימאר. בשבוע שעבר הצהיר הנשיא ש"סן ז'רמן לא יכולה להחתים את ניימאר כי זו תהווה הפרת של חוקי הפייר פליי של פיפ"א, אולם אמש בראיון ל"ניו יורק טיימס" הוא רק הסכים לומר ש"שחקנים צריכים להחליט בעצמם אם הם רוצים לעזוב. אנחנו רוצים שניימאר ימשיך כי אנחנו זקוקים לשחקנים הכי טובים בעולם. לניימאר יש חוזה לארבע עונות נוספות, וזה כל מה שיש לי לומר כרגע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוסקטס מנסה להרגיע את ניימאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך או כך, יש מי שגם מלין על הסכומים המטורפים שישולמו כחלק מהעסקה. ממרום גילו ושנות ניסיונו, ג'אנלואיג'י בופון נראה מופתע ואפילו קצת המום מהנכונות של הקבוצה מבירת צרפת לממש את סעיף היציאה של החלוץ מברצלונה תמורת 222 מיליון יורו. "כל זה נשמע מומצא לחלוטין. 220 מיליון יורו? למה לא 600? סבא שלי תמיד נהג לומר לי 'אתה יכול לנפח בלונים כמה שאתה רוצה, אבל בסוף זה יתפוצץ", ציין השוער האגדי, והוסיף ש"אני כבר לא יכול להבין מה הפרמטרים שקובעים ערך של שחקן מסוים. הכל מאוד רנדומלי והכל בידיים של בעלי המאה. היום זה יכול להיות 10 מיליון, ולמחרת 100".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully