וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.7: יובנטוס סימנה מחליף לבונוצ'י, לאנסיני לליברפול?

הגברת הזקנה תנסה להחתים את מנולאס מרומא, המייטי רדס ינסו להחתים את שחקן ווסטהאם אם קוטיניו יעזוב וירדו מנאבי קייטה והאם ריאל מדריד "שתלה" ידיעות על דמבלה כדי להוריד את מחירו של אמבפה?

אתר רשמי

העברות

* ג'ונתן דוס סנטוס קשרה של ויאריאל ששיחק בעבר בברצלונה, נרכש על ידי לוס אנג'לס גלאקסי תמורת כ-5 מיליון דולר ויתאחד עם אחיו הגדול ג'ובאני דוס סנטוס.

* בוקה ג'וניורס הציגה את שלישיית שחקני הרכש: החלוץ כריסטיאן אספינוסה (מושאל מוויאריאל), הקשר הקולומביאני אדווין קארדונה (מושאל ממונטריי) והבלם פאולו גולץ (קלוב אמריקה).

* וגארד פורן, הבלם הנורבגי בן ה-29 שסיים את חוזהו בברייטון והוזכר בחודש האחרון כמועמד למכבי תל אביב, חזר הביתה וחתם לעונה אחת במולדה.

* ווטפורד שלחה את החלוץ הצעיר אובי אולארה לשנת השאלה באנטוורפן הבלגית ואת הקשר הברזילאי מתיאוס סנטנה להשאלה במורסיה הספרדית.

* דייגו פאבריני, 26, קשר בירמינגהאם שלפני חמש שנים אפילו הספיק לערוך הופעה במדי נבחרת איטליה, הושאל לאוביידו מהליגה הספרדית השנייה.

* השוער האורוגוואי פרננדו מוסלרה (31) האריך את חוזהו בגלאטסראיי עד 2021 וישלים עשור במועדון הטורקי.

עוד בנושא

דיווח: יש סיכום סופי בין פ.ס.ז' לניימאר, אמבפה יחליפו בברצלונה?
מוקדמות הליגה האירופית: בכורה לבן חיים בהפסד ספרטה פראג, ניצחון לאלטמן
הכנה: אינטר ניצחה את באיירן מינכן 0:2, צמד לאדר

שמועות

* בעיתון הספרדי "אל קונפידנסיאל" מדווחים הבוקר כי ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי מציגות חזית אחת נגד מונאקו בעקבות תג המחיר "המוגזם" של קיליאן אמבפה. הצרפתים דורשים למעלה מ-180 מיליון יורו עבורו, בעוד שני מועדוני הפאר, כך נראה, מוכנים לשלם פחות. עוד טוענים בעיתון כי ריאל מדריד "שתלה" בכוונה תחילה ידיעות על משא ומתן שהיא מנהלת כביכול עם מוסא דמבלה, כדי להוריד את מחירו של אמבפה.

* התקשורת האנגלית טוענת שליברפול סימנה יורש לפיליפה קוטיניו, אם יעבור בסופו של דבר בברצלונה. מדובר במנואל לאנסיני, קשרה הארגנטינאי של ווסטהאם, שכבש בעונה שעברה שמונה שערים והוסיף שני בישולים.

* באנגליה טוענים כי ליברפול ירדה סופית מהניסיון להביא מר.ב. לייפציג את נאבי קייטה.

* שנה לאחר שהחתימה את מירלם פיאניץ' מרומא, יובנטוס מקווה "לגנוב" מהג'לארוסי גם את קוסטאס מנולאס, אותו היא רואה כמחליפו האידיאלי של לאונרדו בונוצ'י.

* באיטליה מדווחים שסטפן ליכטשטיינר סיכם את תנאיו בניס, ויחתום בקבוצה הצרפתית לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, אך רק לאחר שיובנטוס תמצא לו מחליף. הגברת הזקנה רוצה להחתים את ז'ואאו קאנסלו מוולנסיה, והציעה לעטלפים 17 מיליון יורו ואת מריו למינה תמורתו.

* קריסטל פאלאס מנהלת שיחות עם ווסטהאם לגבי רכישתו של השוער אדריאן תמורת 3 מיליון ליש"ט.

* עתידו של דייגו קוסטה מוסיף להיות מעורפל: יושב ראש מילאן, מרקו פאסונה, סיפר כי שוחח עם סוכנו של החלוץ, ז'ורז' מנדש.

* אינטר לא תצליח ככל הנראה לצרף את ארתורו וידאל, לאחר שקרלו אנצ'לוטי הודיע לנראזורי שהם יכולים לשכוח מקשר באיירן מינכן.

* רונלד קומאן אמר שינסה להחתים את מגן ווסטהאם, ג'יימס קולינס.

* מרדף אנגלי אחר שחקן הכנף של בנפיקה, אנדרה קאריו הפרואני. סטוק סיטי, קריסטל פאלאס, ניוקאסל והאדרספיל הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

* בלם אינטר, ג'ייסון מוריו, מתקרב לחתימה בוולנסיה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דייגו קוסטה שחקן צ'לסי. רויטרס
גם מילאן רוצה אותו. דייגו קוסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully