וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב טוענת: "קורצקי הפר חוזה", המאמן: "עלבון לאינטליגנציה"

האדומים טוענים כי המאמן שפוטר בסיום העונה שעברה לאחר הירידה לליגת המשנה הפר את החוזה לאחר שלא התייצב לאימון הפתיחה לקראת העונה החדשה. נציגיו של קורצקי: "זו טענה מגוחכת"

מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המשך יבוא. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

האם הפועל תל אביב מנסה להתחמק מתשלום פיצוי פיטורין למאמן מנחם קורצקי? אתמול (רביעי) שיגרו עורכי הדין של האדומים מכתב לנציגיו של קורצקי ובה טענו כי למרות שהמאמן מחזיק בחוזה לעונה הבאה הוא הפר את החוזה בין הצדדים ולכן הוא אינו זכאי לתשלום פיצויים.

במכתב הודיעה הנהלת הפועל תל אביב למאמנה לשעבר כי החוזה בין הצדדים לעונת המשחקים הקרובה מבוטל כיוון שקורצקי לא התייצב לפתיחת האימונים ב-1 ביולי 2017. המאמן כמובן דוחה את הטענות של האדומים ודורש לקבל את שכרו על פי החוזה בין הצדדים.

קורצקי חתם על חוזה לעונה וחצי בשורות הפועל תל אביב בעונה שעברה וסיים את תפקידו לאחר שהאדומים ירדו ליגה. זמן קצר לאחר מכן מונה לתפקיד המאמן מוטי איווניר.

עוד בנושא
הפועל באר שבע תנסה להאריך את החוזה של אנתוני וואקמה: "הוא האקס פקטור שלנו"
חלוץ אנדרלכט, נתן קבסלה, על סף סיכום במכבי פתח תקוה
"בבני יהודה אין אף שחקן ששווה לראות, הם הגיעו לאירופה במקרה"

במכתב ששיגרו עורכי הדין של הפועל תל אביב לקורצקי נכתב בין היתר: "מעשיו ומחדליו של מרשך...ואי הגעתו לעבודה אצל מרשתי החל מיום 1.7.17 ועד למועד מכתב זה וכל זאת בלי שנתן למרשתי הודעה מוקדמת או הודעה כלשהי מהווים הפרה יסודית ובוטה של ההסכם בין הצדדים ולפיכך מודיעה מרשתי על ביטול ההסכם".

בתגובה לדברים כתבו באי כוחו של קורצקי: "מובן ונהיר כי עם הודעת הפיטורין שקיבל מרשי מצד מרשתך היא זו שגרמה להפסקת עבודתו של מרשי באופן מידי. הטענה נשמעת כי מרשי לא הגיע לעבודה אצל מרשתך היא מגוחכת ומהווה עלבון לאינטלגנטיה".

נראה כי המאבק בין הצדדים יימשך בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully