וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ אנדרלכט, נתן קבסלה, על סף סיכום במכבי פתח תקוה

27.7.2017 / 9:47

חלוץ נבחרת בלגיה הצעירה לשעבר ינחת בישראל כדי לנהל מו"מ מואץ עם המלאבסים. בעונה שעברה שיחק כמושאל במוסקרון וכבש שלושה שערים. רפואה רוצה לצרף גם שחקן התקפה ישראלי

שחקן אנדרלכט, נתן קבסלה. GettyImages
עוד החתמה נוצצת בדרך? קבסלה/GettyImages

אחרי ההחתמות ה"נוצצות" של צמד הבלמים ז'והאן מרסיאל ותומאש סיבוק, במכבי פתח תקוה רוצים להשלים את הסגל בעזרת החתמת חלוץ זר עם רזומה עשיר. ביממה האחרונה פתח המועדון במגעים עם החלוץ הקונגולזי-בלגי של אנדרלכט, נתן קבסלה (23), שיינחת בישראל ביממה הקרובה כדי להשלים את המו"מ עם המועדון.

קבסלה, חלוץ חוד שיכול לשחק גם בכנפיים, גדל באנדרלכט ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של בלגיה (8 הופעות ו-4 שערים בנבחרת הצעירה). בשנים האחרונות הוא הושאל לכמה קבוצות, ביניהן דה חראפשחאפ ההולנדית, ווסטרלו ואף לקבוצת הנוער של טורינו. בעונה שעברה שיחק במוסקרון והבקיע 3 שערים בליגה הבלגית.

שינו זוארץ בעלים מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
תקציב שיא. שינו זוארץ/יוסי ציפקיס

במידה והדבר יתאפשר, רפואה והמנהל המקצועי עומר גולן רוצים לצרף גם שחקן ישראלי לסגל. "כרגע ההיצע בשוק הישראלי נמוך מאוד, אבל אנחנו מעריכים שעד סגירת החלון תהיינה התפתחויות בחלק מהקבוצות", אמרו במועדון. יש לציין כי שינו זוארץ ואבי לוזון מעמידים העונה תקציב שיא של כל הזמנים במכבי פתח תקוה, כ-25 מיליון שקל. זאת אחרי שבשנה שעברה הם כבר שברו שיא כשהעמידו תקציב של 22 מיליון שקל.

שיחת היום בקרב השחקנים עסקה בהחלטה של המאמן קובי רפואה להעביר את סרט הקפטן, לצדו של נאור פסר, לשוער צחי גיגי. בקבוצה אמרו אתמול: "צחי הוכיח שיש לו יכולת מנהיגות. הוא שחקן ותיק והעונה יעשה קפיצת מדרגה כשישמש כשוער ראשון. ברגע שהחליט להישאר במכבי פתח תקוה, החלטנו שהוא השוער הראשון ולא משנה מה דני עמוס יחליט". גיגי, 28, חתם בעונה שעברה על חוזה לארבע שנים בקבוצה. הוא הגיע בקיץ 2013, אחרי שעזב את מכבי שעריים.

חלק מהשחקנים שיערו שהסרט יועבר ללירוי צעירי הוותיק, אך ההחלטה של המאמן הגיעה גם בעקבות הוותק של השוער, שמתחיל עונה חמישית במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully