וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן יכלל בסגל מכבי תל אביב בעונה הקרובה: "יש לו עתיד מזהיר"

27.7.2017 / 9:39

הגארד שחתום לארבע שנים נוספות, חוזר מהשאלה במכבי רעננה מהליגה הלאומית. ספאחיה: "יהיה לו חלק חשוב". העמיד ממוצעים של 16.3 נק' ו-5.7 ריב' למשחק באליפות אירופה עד גיל 20

צילום: אבי כהן, עריכה: ורד לידני

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר (חמישי) כי הגארד יובל זוסמן ייכלל בסגל הקבוצה לעונת 2017/18 לאחר ששוחח עם המאמן נבן ספאחיה והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ'. לזוסמן בן ה-19, 2.00 מטר, חוזה במדים הצהובים לארבע השנים הקרובות ובעונה שעברה הוא שיחק כמושאל למכבי רעננה מהליגה הלאומית.

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה, אמר: "אחת המטרות החשובות שלי, ועשיתי זאת בכל קבוצה שאימנתי, היא לדאוג להתפתחותם של שחקנים מקומיים צעירים. אני מאוד שמח שיובל יהיה בסגל הקבוצה ויהיה לו חלק חשוב. לזוסמן יש הרבה כדורסל ואני צופה לו עתיד מזהיר, אני שמח שיעשה זאת במדי מכבי תל אביב".

זוסמן היה אחד מכוכבי נבחרת העתודה של ישראל שסיימה בתחילת השבוע במקום השני באליפות אירופה שנערכה ביוון. הוא העמיד ממוצעים של 16.3 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-1.9 חטיפות למשחק, ובגמר נגד יוון צלף 23 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. בעונה שעברה כאמור הושאל למכבי רעננה, שסיימה במקום הראשון בליגה הלאומית, וסיים עם ממוצעים של 11.7 נקודות, 3.6 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק.

עוד בנושא:

לפרסום הראשון על הישארותו של זוסמן במכבי תל אביב
מכבי חיפה הודיעה על צירופו של רועי הובר
עמית שמחון סיכם בהפועל אילת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפיצת מדרגה. זוסמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully