וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס טרויסי: "כשמישהו נותן לך צעיף, לא מנומס להגיד 'לא'"

27.7.2017 / 7:59

האוסטרלי שהגיע ארצה אך לבסוף לא חתם במכבי חיפה סיפר: "זה מצחיק. נסעתי כדי לבחון את המקום, אבל הוא לא היה בשבילי". מאור בוזגלו צפוי להרוויח כחצי מיליון יורו נטו. אביו: "יש התקדמות"

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סכום דומה לזה שהרוויח יוסי בניון. בוזגלו/ברני ארדוב

אחרי יום חופש, שחקני מכבי חיפה ישובו היום (חמישי) להתאמן לקראת המשחק מול סכנין בשבת. גיא לוזון מתלבט בנוגע למספר עמדות, בעיקר בקישור. גילי ורמוט תורגל במשחק מול ראשון לציון בכנף ימין ועשוי לפתוח בעמדה הזאת, כשגם אופיר מזרחי מתחרה על מקום ב-11. עדיין לא ברור האם הקשר הברזילאי קאיו, ששחקנים העידו שהוא עדיין לא נמצא בכושר משחק, יפתח בהרכב. אלירן עטר עשוי לפתוח בחוד. התלבטות נוספת קשורה לעמדת הבלם, כשלוזון מתלבט בין דקל קינן לגארי קגלמאכר. "יש כאן לא מעט שחקנים שמחכים לתרגול באימון המסכם. בחלק מהמקרים, זה יכול להצביע על המגמה להמשך העונה", אמר אחד מהם. בקרוב מאוד צפוי לוזון לשחרר מספר שחקנים מהסגל. חלק מהשחקנים שון ויסמן, מוחמד עוואד, מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל עשוי לעזוב.

במועדון מאמינים שמאור בוזגלו יחתום בסופו של דבר בקבוצה. במשפחת בוזגלו הבהירו אתמול כי גם במקרה של הבנות מול מכבי חיפה, הסיכום הסופי יושג רק לאחר תשעה באב. יעקב בוזגלו לא יהיה בארץ בשבוע הבא (ממריא עם בנו אלמוג למשחק של בני יהודה ברוסיה), כך שאם הצדדים יגיעו להבנות נראה שהחתימה הרשמית תתעכב. כזכור, בימים האחרונים פרסמנו כי חיפה שדרגה את הצעתה לקשר. במועדון מוכנים לשלם 400 אלף יורו ועוד 100 אלף יורו כמענק חתימה, כך שבסך הכל ירוויח הקשר כחצי מיליון יורו לעונה, סכום דומה לזה שהרוויח יוסי בניון.

יעקב בוזגלו אמר אתמול: "יש התקרבות בין הצדדים, אבל שום דבר עדיין לא נסגר. בשלב הזה אנחנו לא מתכוונים לסגור שום דבר עם מכבי חיפה, לפחות בתקופת בין המצרים או בשבוע הקרוב". פריצת הדרך במשא ומתן נוצרה לאחר שהאב הסכים להפחית בדרישות הכספיות המקוריות - כ-700 אלף יורו לעונה ומענק חתימה שמן. אם אכן, יחתום, המועדון "ישבור" את תקרת השכר שהציב לעצמו בעסקאות רועי קהת וניקיטה רוקאביציה.

בחיפה הבהירו לגארי קגלמאכר כי בשלב זה הם לא מתכוונים לצרף בלם ישראלי לסגל. השחקן, שנפגע מאוד מהכוונה להביא את אדי גוטליב כבלם פותח לאחר שכבר נלקח ממנו סרט הקפטן, מתאמן כרגיל ובחיפה טוענים כי הוא הבהיר שאין לו כוונה לעזוב.

עוד בנושא:

איסמעיל ריאן ישוחרר ממכבי חיפה, שתקבל 50 אחוז ממכירה עתידית
לינדזי רוז לא יגיע לבית"ר ירושלים
פסר וגיגי יהיו הקפטנים של מכבי פתח תקוה

שחקן מכבי חיפה גארי קגלמאכר. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוון לעזוב. קגלמאכר/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: קשר נבחרת אוסטרליה ג'יימס טרויסי שהגיע לאחרונה לישראל והצטלם עם צעיף, התראיין היום לתקשורת בארצו ושם הסביר מה הייתה מטרת הגעתו לישראל. "נסעתי כדי לראות את המקום. כשאתה פוגש מישהו בפעם הראשונה והוא נותן לך צעיף לא מנומס להגיד 'לא'. לא יכולתי לסרב. חשבתי שישלחו את התמונה רק לבעלים ולמאמן. המאמן היה בסטנדרט ליאז' כששיחקתי בבלגיה והוא מכיר אותי. בסופו של דבר הם פרסמו את התמונה וזה התפוצץ. מעולם לא אמרתי שאני נוסע לשם כדי לחתום".

"זה מצחיק", הוסיף הקשר. "חשבתי שהתמונה נועדה כדי שיגידו 'אוקיי, ג'ימי פה'. נסעתי עם ארוסתי כדי לבחון את המקום, אבל זה לא היה בשבילי". הקשר חתם בסופו של דבר במלבורן ויקטורי לשנתיים נוספות. "ויקטורי זה המועדון מספר אחד עבורי. המונדיאל אצלי בראש. זו אחת הסיבות שלא רציתי להמר".

עוד באותו נושא

מאור בוזגלו מונה ליו"ר ארגון השחקנים: "שמח ונרגש, העבודה רבה"

לכתבה המלאה
ג'יימס טרויסי. אתר רשמי
בחור מנומס. טרויסי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully