וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברצלונה ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד משער של ניימאר

הקטלאנים רשמו ניצחון שני במסע בארה"ב והנחילו למוריניו הפסד ראשון העונה, לאחר שהברזילאי ניצל טעות של ולנסיה וכבש (31). סיטי הביסה 1:4 את ריאל, יובנטוס ניצחה 2:3 דרמטי את פ.ס.ז'

ניימאר חוגג עם שחקני ברצלונה. רויטרס
עד שיחליטו איפה הוא ישחק, ניימאר ממשיך לכבוש/רויטרס

עונת הכדורגל החדשה באירופה מתקרבת בצעדי ענק והלילה (בין רביעי לחמישי) מתקיימים כמה משחקים על אדמת ארצות הברית בין האימפריות הגדולות של היבשת, הכל במסגרת ה-ICC, גביע האלופים הבינלאומי.

במרילנד, ברצלונה השיגה את ניצחונה השני בשני משחקים בהכנה, 0:1 על מנצ'סטר יונייטד, תוך שהיא מנחילה לז'וזה מוריניו ושחקניו הפסד ראשון בחמשת המשחקים שלהם בארצות הברית, רגע לפני שהם ממשיכים למשחק הכנה נוסף בנורבגיה. הקטלאנים, שבלילה בין שבת לראשון ייפגשו לסוג של קלאסיקו את ריאל מדריד, נהנו משער של שחקן המריבה, ניימאר, שבדקה ה-31 ניצל טעות של אנטוניו ולנסיה, הסתובב בתוך הרחבה והכניע מקרוב את דויד דה חאה.

במשחק שנערך בקוליסאום בלוס אנג'לס, מנצ'סטר סיטי דרסה 1:4 את אלופת אירופה ריאל מדריד. פפ גווארדיולה, שהתייצב למשחק מול היריבה הגדולה ביותר שלו, ראה את שחקניו מספקים שואו במחצית השנייה, בה שתי הקבוצות ערכו כמובן לא מעט חילופים. דנילו, שהשבוע עבר מריאל לסיטי, שיחק 80 דקות ונהנה על חשבון האקסית.

ניקולאס אוטמנדי כבש מקרוב אחרי ריבאונד מכדור קרן (52), כאשר הטענות של ריאל לנבדל מתבררות כשגויות. שבע דקות לאחר מכן, ראחים סטרלינג מצא את הרשת עם מהלך אישי נאה ובדקה ה-67 ג'ון סטונס קבע 0:3 עם בעיטה שטוחה אחרי עוד קרן, רגע לאחר שקווין דה בראונה שלח כדור חופשי לעמוד. על הקינוחים היו חתומים שני צעירים. בראחים דיאס בן ה-17 כבש בדקה ה-82 את הרביעי של הסיטיזנס, עם מבצע נהדר ובעיטה אדירה לחיבורים ומנגד, אוסקר בן ה-19 קבע בדקה ה-90 את תוצאת המשחק עם שער ניחומים מדהים מכ-30 מטרים. סיטי, שהתאוששה מההפסד בדרבי, תפגוש את טוטנהאם בין שבת לראשון, בעוד ריאל תמשיך כאמור למשחק מול בארסה.

עוד בנושא:

פריס סן ז'רמן מגבירה את הלחץ על ניימאר, פסימיות בברצלונה
בפעם השישית בתולדותיה: נבחרת ארצות הברית זכתה בגביע הזהב
העברות בעולם - 27.7: מנצ'סטר סיטי תבצע מחטף על נאבי קייטה?

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
דנילו חוגג על חשבון האקסית/רויטרס

במשחק נוסף גברה יובנטוס 2:3 דרמטי על פריס סן ז'רמן במיאמי. גונסאלו היגואין כבש ראשון (45) אחרי דאבל פס פנטסטי עם פאולו דיבאלה, אלא שגונסאלו גואדס איזן בקלות (53) בזכות בישול נאה של אנחל די מריה. קלאודיו מרקיזיו החזיר את היתרון ליובה (62) עם בעיטה חזקה לחיבורים, לפני שחאבייר פסטורה נגח פנימה (80) עוד שוויון. המילה האחרונה הייתה שייכת למרקיזיו, שכבש בפנדל (89) אחרי שמואיז קין הצעיר הוכשל ברחבה. המפגש הבא של יובה יהיה מול רומא בליל ראשון, בעוד פ.ס.ז', אחרי הפסד שני ברציפות, מתחילה את הדבר האמיתי עם הסופרקאפ הצרפתי נגד האלופה מונאקו, במשחק שייערך במרוקו שבת בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully