וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תנסה להאריך את החוזה של אנתוני וואקמה: "הוא האקס פקטור שלנו"

27.7.2017 / 6:41

הניגרי, ששקל לעזוב, כיכב גם מול לודוגורץ ואצל האלופה יודעים: "הפיזיות שלו מעמידה אותנו ביתרון גם מול קבוצות אירופאיות". בבאר שבע מרגיעים את החגיגות ומודאגים ממצבו של מליקסון

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. בהפועל באר שבע היו מרוצים מאוד מהניצחון 0:2 על לודוגורץ אמש (רביעי) ובייחוד מהעובדה שהקבוצה לא ספגה שער חוץ. עוד לפני המשחק הבהיר המאמן ברק בכר לשחקנים שתכנית המשחק היא להרחיק את הבולגרים כמה שניתן מאזור השער ולנסות לעקוץ בשני שערים או יותר. "התכנית עבדה בול", אמר אחד השחקנים, "התכוננו בדיוק לדרך בה המשחק התפתח. התוצאה טובה, אבל רחוקה מלהבטיח עלייה".

למרות השמחה הגדולה, אצל האלופה מיהרו לרדת אל הקרקע ולא אפשרו לשחקנים להתחיל לחגוג: "יש לנו מקדמה טובה, אבל הסיפור רחוק מלהיסגר", אמר שחקן אחר בקבוצה, "ראינו כבר שבסיבוב הקודם לודוגורץ הגיעה לגומלין בבית אחרי הפסד במשחק הראשון, נקלעה לפיגור ובסוף עלתה. ראינו גם במשחק הזה שאסור לזלזל בהם. אנחנו מוכיחים לעצמנו כל פעם מחדש את החוזקות שלנו ונרצה לעשות את זה גם בשבוע הבא".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את לודוגורץ
ברק בכר: "עשינו משחק גדול, שחקנים נתנו את הדם שלהם"
המהפך הכלכלי של הפועל באר שבע בזכות אירופה

2. מעל כולם, בלט שוב אנתוני וואקמה. השחקן עוד חשב לעזוב לסין לפני כמה שבועות ואחרי המשחק אתמול, שחקנים ואנשים בבאר שבע שבו והסבירו כמה חשוב היה להשאיר אותו: "טוני הוא אקס פקטור, גם בישראל, אבל גם במשחקים באירופה", קבע גורם במועדון, "הפיזיות שלו מעמידה אותנו ביתרון גם מול קבוצות אירופאיות".

וואקמה צפוי להיפגש עם ראשי המועדון בתקופה הקרובה, כאשר כמחווה לשחקן וכחלק מההבטחה "לדאוג לו", שניתנה בשעה שרצה לעזוב, החוזה שלו ישודרג וייתכן שאף יוארך. לקשר חוזה עד לתום העונה הבאה ובבאר שבע ינסו להאריכו בעונה או שתיים. מלבד וואקמה, גם חוליית ההגנה זכתה למחמאות לאחר שחזרה להזכיר את ההגנה של העונה שעברה: "אנחנו שחקנים אנושיים", אמר בן ביטון, בהתייחס למשחקים הפחות טובים של ההגנה בסיבוב הקודם, נגד הונבד, "צריך להגיד את האמת - אנחנו עדיין לא בכושר שיא, אבל למרות שהיינו עייפים ואני אישית הרגשתי סחוט בדקות האחרונות, כולם נתנו את האקסטרה. מי שמכיר אותי יודע שאני לא יורד על עצמי אחרי משחקים לא טובים ולא עף על עצמי אחרי משחקים אדירים".

עוד באותו נושא

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את לודוגורץ

לכתבה המלאה
אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע מול לודוגורץ. ברני ארדוב
לא רוצים שהוא יילך לשום מקום. וואקמה/ברני ארדוב

3. מלבד היוקרה, אם באר שבע תעפיל לפלייאוף ליגת האלופות, היא תקדם את עצמה בשני מובנים. ראשית, בקבוצה יבטיחו לכל הפחות 5.6 מיליון יורו, שכן גם אם יודחו בפלייאוף, הם ישתתפו בשלב הבתים של הליגה האירופית, המעניק 2.6 מיליון יורו כפרס ניחומים של הפסד בפלייאוף האלופות ועוד שלושה מיליון יורו על ההשתתפות בבתים, כל זאת כמובן אם הקבוצה לא תעפיל לליגת האלופות, שם הסכומים גבוהים משמעותית. מלבד הכסף, תבטיח באר שבע לכל הפחות נקודה וחצי בדירוג אופ"א, מה שעשוי להביא אותה להיות מדורגת גם בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, אם תגיע לשם שוב בעונה הבאה.

seperator

4. בבאר שבע יצאו גם מודאגים מהמשחק ובעיקר ממצבו של מאור מליקסון. השחקן זכה לשבחים רבים על התצוגה שלו, בייחוד במחצית הראשונה, אולם בסיום הבהיר לאנשי הצוות המקצועי והרפואי כי הוא חש בכאבים עזים. בקבוצה מקווים שלא מדובר בנקע או חלילה בסוג של סדק או שבר בעצם, אלא רק במכה חזקה. הבוקר יעבור מליקסון צילום ואז יתברר מצבו.

מי שיזכה למנוחה בגביע הטוטו הוא מיגל ויטור, שסובל מכאבים בברך. הבלם חש במהלך המשחק בכאב, אך בקבוצה מעריכים שאחרי מנוחה הוא יחזור בשבוע הבא להתאמן ויהיה כשיר לגומלין. לא מעט שחקנים שלא קיבלו דקות משחק אתמול, דוגמת וובה בראון, מתן אוחיון, לואי טהא ודור אלו (שנכנס כמחליף) יקבלו את ההזדמנות בגביע הטוטו, כאשר גם תומאש פקהארט, שערך עד כה אימון אחד בלבד עם הקבוצה, כבר עשוי להיות בסגל ולקבל דקות שיכניסו אותו לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully