וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם לוח המשחקים באיטליה: בונוצ'י יארח את יובנטוס ב-29 באוקטובר

לאחר הגרלת לוח המשחקים של סריה א' נקבע כי הבלם יפגוש את הזברות אותן נטש במחזור ה-11. האלופה יובנטוס תפגוש את סגניתה רומא במחזור ה-18. הדרבי של מילאנו ייערך במחזור 8

צילום מסך

הגרלת משחקי הליגה האיטלקית שתצא לדרך ב-19 באוגוסט נערכה היום. האלופה יובנטוס תפגוש במחזור הפתיחה בבית את קליארי, סגניתה רומא תשחק בחוץ את אטאלנטה ונאפולי שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי תצא למשחק חוץ מול ורונה. מילאן המתחדשת והמסקרנת שנכנסה בסערה לעידן הבעלות הסינית תשחק במשחק חוץ את קרוטונה שהצליחה לשרוד בעונה שעברה בליגה הבכירה ויריבתה העירונית אינטר תשחק בחוץ מול פיורנטינה.

עוד בנושא:
להיות פטיש ולא מסמר: ג'ו הארט שב לפרמיירליג בתקווה לחזור לעצמו
פריס סן ז'רמן מגבירה את הלחץ על ניימאר, פסימיות בברצלונה
ליאור רפאלוב: "שקלתי ברצינות לחזור למכבי חיפה בקיץ הזה"

שחקן מילאן לאונרדו בונוצ'י. אתר רשמי מילאן, אתר רשמי
יש לו דרבי במחזור השמיני. בונוצ'י/אתר רשמי, אתר רשמי מילאן

במחזור השני (27.8) רומא תפגוש את אינטר, במחזור השלישי (10.9) לאציו תארח את מילאן, במחזור השישי (24.9) ייערך הדרבי החם של טורינו כשיובנטוס תארח את טורינו ובמחזור השביעי (1.10) מילאן תשחק נגד רומא.

מחזור שמונה (15.10) צפוי להיות מעניין במיוחד כשבמוקד הדרבי המילנזי בין מילאן לאינטר, המפגש בין יובנטוס ללאציו וההתמודדות בין רומא לנאפולי. במחזור ה-11 (29.10) יתקיים המפגש בין מילאן ליובנטוס שצפוי להיות טעון במיוחד לאור המעבר של לאונרדו בונוצ'י מהגברת הזקנה לרוסו נרי.

במחזור ה-13 (19.11) ייערכו שני משחקים מסקרנים נוספים כשנאפולי תארח את מילאן ורומא תתמודד מול לאציו. המפגש בין האלופה יובנטוס לסגניתה רומא ייערך במחזור ה-18 (23.12)

משחקי מחזור הנעילה של הליגה האיטלקית ייערכו השנה מוקדם מהרגיל, ב-20 במאי על מנת לאפשר לנבחרת איטליה להתכונן למונדיאל, אם אכן תעפיל אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully