וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל חולון החתימה את הגארד קורי וולדן

26.7.2017 / 17:45

הגארד (25, 1.88) ששיחק בליגת הקיץ במדי בוסטון הצטרף לפאזל המעניין שבונה דן שמיר: "בחרנו בו בגלל היכולת ההגנתית שלו". על מועמדותו של וולדן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

קורי וולדן, הפועל חולון,. האתר הרשמי של הפועל חולון,
ניסיון בליגת האלופות של פיב"א. וולדן/האתר הרשמי של הפועל חולון

הפועל חולון ממשיכה לבנות סגל מרשים לקראת העונה שבפתח: הקבוצה של דן שמיר החתימה היום (רביעי) רשמית את הגארד קורי וולדן (25, 1.88). על מועמדותו של וולדן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

וולדן (25, 1.88) החל את לימודיו באוניברסיטת סטטסון הקטנה, והיה לאחד השחקנים המובילים במכללה לפני שעבר לאוניברסיטת מזרח פלורידה, אך נעדר מכל עונת הבכורה שלו בשל פציעה. באיסטרן פלורידה וולדן היה לאחד הגארדים הטובים, ורשם 18.6 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק, מה שזיכה אותו בתואר שחקן השנה של מחוז אוהיו ואלי, במשך שנתיים.

אחרי שנבחן בליגת הקיץ במדי בוסטון הוא קיבל חוזה למחנה האימון של הסלטיקס אך שוחרר לאחר ארבעה משחקים. מי שהחתימה אותו על חוזה עם קשר לסלטיקס היא מיין מליגת הפיתוח. בקיץ 2016 יצא לראשונה לאירופה וחתם באוסטנד במדיה רשם בליגת האלופות של פיב"א, מפעל בו חולון תשתתף העונה, 10.3 נקודות, 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

מאמן הקבוצה דן שמיר התייחס להחתמה ואמר: "שמח לצרף את קורי וולדן לקבוצה המתגבשת שלנו. בחרנו בו בגלל הניסיון שלו בליגת האלופות של פיב"א ,היכולות ההגנתיות שלו והעובדה שהוא שחקן שעושה את אלה שסביבו טובים יותר. מאחל לו ולנו בהצלחה ושיהנה מחיבור מוצלח בינו לבין הקבוצה והקהל".

הסגל של דן שמיר לקראת העונה הבאה הולך ונשלם. עד כה חתמו בקבוצה הגארד טו הולוואי, שממשיך מהעונה שעברה, והפורוורד טיישון תומאס, לצד הישראלים שלומי הרוש, שממשיך לעונה נוספת, תמיר בלאט שהגיע מהפועל תל אביב, גיא פניני וג'ו אלכסנדר שהגיעו ממכבי תל אביב וחנן קולמן שהגיע מהפועל אילת. הצעירים טום ספיר ויונתן מור ימשיכו בקבוצה גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully