וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר: "הרחבת הליגה בלתי נמנעת. סיאטל תהיה אחת מהראשונות שנבדוק"

קומישינר ה-NBA התייחס לאפשרות הגדלת הליגה: "זו שאלה של מתי יהיה הזמן הנכון. יש אוהדים שאומרים 'יש רק קבוצה אחת טובה בליגה', אבל אני לא חושב שזה נכון. נרצה לגדול ולהתרחב"

עריכה: מתן חדד

קומישינר ה-NBA, אדם סילבר, התראיין לשחקנה של פורטלנד, סי ג'יי מקולום, במסגרת "טריבונת השחקנים" בנוגע להרחבת הליגה, וסיפק הצהרה מעניינת בנוגע לחזרה אפשרית של הליגה לסיאטל והקמת קבוצה בעיר.

"אני חושב שזו שאלה של מתי יהיה הזמן הנכון להרחיב את הליגה", אמר סילבר, והמשיך: "יש אוהדים שאומרים 'יש רק קבוצה אחת טובה בליגה'. אם זו באמת אמירה נכונה, הרי שאין צורך בהרחבה, אבל אני לא חושב שזה נכון. איני רוצה לקבוע ציר זמן מסוים, אבל אני חושב שזה בלתי נמנע שבסופו של דבר נרצה לגדול ולהתרחב ולהוסיף לליגה קבוצות נוספות. אין ספק שסיאטל, למשל תהיה אחת מהערים הראשונות שנבדוק".

עוד בנושא:

אדם סילבר: "הדרמה סביב קיירי אירווינג ולברון ג'יימס רעה ל-NBA"
מפנה מקום לכרמלו אנתוני? פורטלנד שלחה את אלן קראב לברוקלין
סטיב קר: "צירפנו שני קלעים טבעיים ושחקנים מאוד, מאוד איכותיים"

אוהדי סיאטל סופרסוניקס. Ronald Martinez, GettyImages
יחזרו לליגה? אוהדי סיאטל/GettyImages, Ronald Martinez

למרות ההצהרה האחרונה שלו, סילבר לא דיבר בשנים האחרונות על הרחבת הליגה. הוא אף טען בראיון ביוני כי המטרה כרגע היא לחזק בצורה מקסימלית את 30 הקבוצות הקיימות, ולא לפתוח פערים גדולים מדי.

סיאטל עזבה את הליגה בשנת 2008 כשהסופרסוניקס עברו לאוקלהומה סיטי והפכו לתאנד'ר. מאז, בסיאטל עובדים קשה כדי להחזיר לעיר את קבוצת הכדורסל. קבוצה מקומית בראשותו של כריס הנסן הגיעה להסכם בנוגע לרכישה של סקרמנטו קינגס בשנת 2013, אך הליגה לא אישרה את המהלך והמעבר לסיאטל נפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully