וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לדרום: עמית שמחון סיכם בהפועל אילת

26.7.2017 / 15:09

שחקנה לשעבר של מכבי חיפה (27, 1.97) חוזר לקבוצה בה שיחק במשך שנתיים בין השנים 2014 ל-2016. יהיה הרכש השלישי של הקבוצה. מאיר טפירו: "יהיה אחד מעמודי התווך של הקבוצה"

לירון מולדובן

הפועל אילת הודיעה היום (רביעי) על סיכומו של עמית שמחון בקבוצה. שחקנה של מכבי חיפה בעונה שעברה יחזור להפועל אילת, בה שיחק בעברו במשך שנתיים בין השנים 2014 ל-2016 והגיע עם הקבוצה לגמר גביע המדינה ופעמיים למעמד הפיינל פור.

שמחון (27, 1.97) שיחק בעונה הקודמת במכבי חיפה והגיע עם הקבוצה עד לגמר הפיינל פור, בו נכנעה להפועל ירושלים. הוא היה אחד מהישראלים הבולטים בליגה, והעמיד ממוצעים של 14 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק, ובשל יכולתו זומן הגארד לסגל נבחרת ישראל ליורובאסקט 2017.

עוד בנושא:

הפועל אילת מעוניינת להשאיר את וויל דניאלס בקבוצה
העבר הבעייתי של הזר החדש של מכבי חיפה: תקיפה אלימה ומאסר ממושך
הפועל חולון במגעים לצירופו של קורי וולדן

מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו. לירון מולדובן
חיזוק מרשים. מאיר טפירו/לירון מולדובן

מאמן הפועל אילת, מאיר טפירו, אמר: "מעבר לעובדה שעמית מכיר את המועדון היטב, מדובר באחד הישראלים הבולטים בליגה ושחקן שכל מאמן היה רוצה לראות לצדו ולא נגדו. אני מאמין שיחד עם אפיק ניסים, עמית שמחון יהיה מעמודי התווך של הקבוצה".

שמחון הוא שחקן הרכש השלישי של הקבוצה העונה אחרי אייזיק רוזפלט ודמטריוס טרידוול, שעשוי להיות מושאל לקראת פתיחת העונה. מי שעוד עשויים להצטרף הם ניב ברקוביץ', שכמו שמחון גם כן שיחק במועדון בעבר, ונמרוד טישמן.

עוד באותו נושא

הפועל אילת מעוניינת להשאיר את וויל דניאלס בקבוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully