וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "צוות המאמנים שלנו מהטובים באירופה ואולי בעולם"

26.7.2017 / 13:42

נבחרת ישראל קיימה יום פתוח לתקשורת לקראת היורובאסקט, כספי סיפק מחמאה גדולה לאדלשטיין ועוזריו. הלפרין: "העובדה שזה בארץ נותנת הרבה באזז". אדלשטיין: "מאוד אהבתי את שבוע האימונים האחרון"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

בעוד כחודש (ב-31 באוגוסט) ייפתח יורובאסקט 2017, ונבחרת ישראל נמצאת בעיצומן של ההכנות לטורניר. היום (רביעי) קיימה הנבחרת יום פתוח לתקשורת, בו דיברו השחקנים על ההכנות והציפיות לקראת האליפות. ישראל תארח את אחד הבתים ותפגוש ביד אליהו את ליטא, איטליה, אוקראינה, גאורגיה וגרמניה.

שון דאוסון נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
נותנים עבודה עם התקשורת. הנבחרת/קובי אליהו

"כולנו מתרגשים", הודה עומרי כספי שיחזור לשחק באולם בתל אביב לראשונה מאז 2012, "כבר שבוע אנחנו באימונים ונכנסים לקצב. יש לנו הרבה זמן לשפר דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. צוות המאמנים שלנו הוא מהטובים באירופה ואולי בעולם. כיף לשתף פעולה שוב עם דן שמיר שאימן אותי בקדטים לפני 15 שנה".

ליאור אליהו: "יהיו הרבה עיניים שיסתכלו על המשחקים האלה ואנחנו מאוד רוצים שהכדורסל הישראלי יצליח. אני מקווה שהחיבור של השחקנים מהפועל ירושלים ייתן לנו אקסטרה, אבל הבסיס של הנבחרת הזו רץ הרבה שנים. נקווה שזה יוכיח את עצמו בקיץ הזה".

יותם הלפרין: "זו אליפות אירופה שביעית שלי ואני שמח שהאליפות האחרונה שלי תהיה פה בארץ. זו הזדמנות טובה לראות מה אנחנו שווים. העובדה שזה בארץ נותנת הרבה באזז, יש ביקורות חיוביות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עומרי כספי נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
מאמין. כספי/קובי אליהו

יוגב אוחיון: "הרגשה נהדרת, בייחוד שהאליפות בארץ, הרגשה של יום חג. מבחינתנו חשוב שכל המדינה תהיה מעורבת ושכולם יהיו בערב המיוחד שיתחיל ב-31 לאוגוסט. אין הרגשה טובה מזאת, לייצג את המדינה, במדינה שלך, אל מול החברים שלנו וכל עם ישראל.

"לראת את כל הקהל קורא בשם של המדינה, ולשמוע את ההמנון מול 11 אלף אוהדים, זאת הרגשה אחרת. לא תהיה בעיה של מוטיבציה, אבל צריך לבוא ולראות את המשחקים האלה כיותר חשובים מכל דבר אחר. חשוב שתהיה לנו תוצאה סופית טובה, שנופיע כמו נבחרת מארחת, שנופלת על כל כדור ונלחמת על כל כדור, וכשהדברים האלה יקרו, אז דברים טובים יקרו.

"ההזדמנות שלנו היא לבוא ולהוכיח את עצמנו מול הקהל שלנו. אני מאמין בלב שלם שאם ניתן את הכדורסל שלנו, שהראינו שאנחנו יכולים לשחק באליפות הקודמת, נגיע לתוצאות טובות. הסוד הוא לשחק את הכדורסל של ארז, כדורסל אטרקטיבי, בתוספת הכוח של דן ואלון נעשה דברים יפים.

"אנשים יכולים לזלזל ולהגיד מה שהם רוצים. נבחרת העתודה חזרה עם תוצאה יוצאת מן הכלל, כנגד כל הציפיות. יש כדורסל במדינת ישראל, יש שחקנים טובים, הם צריכים לקבל את ההזדמנויות ואת ההרגשה הטובה. לא באים להוכיח שום דבר לאף אחד, באים לשחק בשבילנו, בשביל המדינה, ובשביל הקהל שיגיע".

יוגב אוחיון נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
""לראת את כל הקהל קורא בשם של המדינה, ולשמוע את ההמנון מול 11 אלף אוהדים, זאת הרגשה אחרת". אוחיון/קובי אליהו
יותם הלפרין אימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
"זו הזדמנות טובה לראות מה אנחנו שווים". הלפרין/קובי אליהו

ארז אדלשטיין: "נעשה אימון לא ארוך, ומחר נטוס לשני משחקים ברומניה. גיבשנו לתוכנית של 11 משחקי אימון. הוספנו משחק נגד האנגלים שבאים לפה. המטרה של כמות משחקי האימון, זה לתת לאנשים שצריכים את זה דקות משחק. לא כולם עם ניסיון יורוליג, ניסיון יורוקאפ, יש אנשים שלא משחקים במסגרות אירופיות, וזה נבחרת ישראל, התפקיד שלך אחר. לא זוכר קמפיין שהתחלנו לשחק כל כך מוקדם, ונקפיד ששחקנים לא יעברו את ה-18-20 דקות. ניסע לרומניה בלי ליאור אליהו, ניתן לו עוד יומיים שלושה של חופש, הוא יקבל עבודה אישית עם מודי מאור. גם לא נוכל לשתף את עומרי במשחק הראשון, ואולי במשחק השני, זה קשור בחוקי ה-NBA. זה במה לשחקנים אחרים. זו מטרת הנסיעה.

"מאוד אהבתי את שבוע האימונים האחרון, מאוד אהבתי את מה שראיתי. אנשים רוצים לשחק, רוצים לפרגן, רוצים לשמור, מאוד נהנים, מתאמנים בעצימות גבוהה. ההתרגשות עוד תעלה, נבחרת ישראל לא שיחקה בארץ מאז שני משחקי האימון נגד סרביה. נקווה שהמצב הבטחוני יהיה בסדר, ושכולם יראו שיש לנו מדינה נהדרת. מתרגשים, אבל עסוקים בעשייה".

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. קובי אליהו
"ההתרגשות עוד תעלה". ארז אדלשטיין/קובי אליהו
צלמי תקשורת באימון נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
בעין המצלמה. הנבחרת/קובי אליהו

אדלשטיין על ההצלחה של העתודה: "הייתי ברוב האימונים של העתודה, וכבר ראיתי את מה שיש להם. את החלק של עודד כולם הרגישו, בידע שלו, ובהילה שלו, את הרוגע שלו כולם הרגישו. זה דור שרץ 6 שנים, אני ממש לא מופתע, כי באליפות אירופה הקודמת לנבחרות עתודה שהתקיימה בכרתים שיחקנו נגד סרביה והפסדנו בהארכה שנייה, תוך כדי כדורסל מדהים. נעשית עבודה מצוינת בנבחרות הצעירות. יש כדורסל, ויש עתודת שחקנים שצומחת ורוצה להיות בנבחרות, ויש שחקנים שמתפתחים יותר מאוחר. לא כל מי שהיה שם יהיה שחקן בליגת העל, אני מאחל מפה הצלחה לנוער ולקדטים. היה לי ברור שההילה של עודד תדביק את כל השחקנים וככה הם ישחקו".

בר טימור: "אני לגמרי פה עכשיו, כל הקיץ התעסקתי בהרבה דברים באמת, אבל ברגע שהם נגמרו אז הראש שלי במאה אחוז פה. יש תחרות, וזה בסדר ואחלה, להיות חלק מהנבחרת זה משהו שחשוב וגדול, וכיף, זה גאווה לכל שחקן. בגלל שזה בארץ אז יש ציפייה שאפשר להבין אותה, אבל אנחנו צריכים לחשוב על דברים אחרים, לחשוב על החיבור, אנחנו בהתחלה שלנו ויש לנו דרך לעבור, עוד הרבה משחקי הכנה, לנסות את עצמנו, להתאמן ולהתחבר. נתחיל משם ונמשיך הלאה".

גיא פניני נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
גיא פניני נבחרת ישראל בכדורסל/קובי אליהו
העיתונאי רפאל נאה עם ליאור אליהו נברת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
עדיין שם. רפי נאה עם אליהו/קובי אליהו
עידן זלמנסון נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
עידן זלמנסון נבחרת ישראל בכדורסל/קובי אליהו
ריצ'רד האוול נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
ריצ'רד האוול נבחרת ישראל בכדורסל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully