וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לודוגורץ מעודדת ממזג האוויר בבאר שבע: "החום לא נורא כמו שחשבו"

לקראת המשחק במוקדמות הצ'מפיונס (20:00, ספ' 1), שחקני אלופת בולגריה סיפרו שהחום בבירת הנגב לא מורגש בשעות הערב. מרסליניו על חסרונו של קואנקה: "גם ריאל לא בנויה רק על רונאלדו"

יוסי ציפקיס

לודוגורץ חוששת שהחום הכבד בבאר שבע ישפיע לרעה על יכולתה במשחק הערב (רביעי, 20:00, ספורט 1) מול הפועל באר שבע במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. בשעת המשחק אמורים להימדד באצטדיון טרנר 32 מעלות צלזיוס ואחוז לחות גבוה (כ-43 אחוז), ולכן אלופת בולגריה ניסתה להתרגל לכך מאז נחתה בישראל.

למרות החשש, בתקשורת הבולגרית ציינו הבוקר כי על פי שחקנים בקבוצה "החדשות הטובות הן שהשמש שוקעת מוקדם, והאוויר באצטדיון בשעות הערב טוב למדי. החום לא מורגש יותר מדי, בטח לא כמו שחשבו". הקשר ההתקפי מרסלו אמר אמש ש"לא משנה אם חם או קר - אנחנו תמיד צריכים להיות במיטבנו. נכון שמזג האוויר כאן שונה לחלוטין מזה שיש בבולגריה, אבל זה מה שיש".

בנוסף, התייחס המתאזרח לעובדה שבאר שבע תחסר את כוכבה איסק קואנקה הפצוע. "צפינו בהרבה משחקים של באר שבע ואנחנו מכירים את הסגנון שלהם. הם לא מתבססים על שחקן אחד, אין אחד שאפשר לעצור ולדעת שיהיה בסדר. כשאתה משחק מול ריאל מדריד לא מספיק לעצור את כריסטיאנו רונאלדו, צריך להיזהר גם מסרחיו ראמוס, טוני קרוס ואחרים. זה נכון גם לגבי באר שבע".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע תאיץ את המגעים לצירוף אלחמיד לאחר המפגש מול לודוגורץ
יפשיר ברגע האמת? ז'ונתן קאפו הוא האיום הגדול על הפועל באר שבע

מאמן לודוגורץ רזגארד, גיורגי דרמנג'ייב. AP
מזג האוויר ישפיע? מאמן לודוגורץ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully