וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס רודריגס: "באיירן מינכן גדולה כמו ריאל מדריד, אם לא יותר"

הקולומביאני שהושאל מהבלאנקוס מרוצה לחזור לעבוד עם אנצ'לוטי: "יש לנו מערכת יחסית מדהימה". על המורשת של הבווארים: "השם הראשון שעולה לי לראש הוא אוליבר קאן, הוא תמיד רצה לנצח"

אתר רשמי

אחרי שלוש עונות בריאל מדריד, במהלכן זכה בלא מעט תארים אך חווה לא מעט עליות וירידות בכל מה שקשור לדקות המשחק שלו, חאמס רודריגס עבר הקיץ בהשאלה לבאיירן מינכן. הקולומביאני, שהגיע לבלאנקוס אחרי שהרשים במונדיאל 2014 תמורת 80 מיליון יורו, הושאל לשנתיים לאלופת גרמניה, ובסופן תהיה לה אופציה לרכוש אותו תמורת 40 מיליון יורו.

בראיון שהעניק ל'בילד' הגרמני, הבהיר חאמס שהוא לא מרגיש שירד ברמה בגלל המעבר. "באיירן מינכן הוא מועדון גדול כמו ריאל מדריד, אם לא יותר", אמר, "תמיד היה לי כבוד גדול לבאיירן, וכשחשבתי לעבור לשם הסתכלתי על הסגל שלהם ואמרתי לעצמי: 'יש שם בדיוק אותה כמות כוכבים כמו בריאל, האיכות היא דומה'".

הקולומביאני התייחס לכך שחזר לעבוד עם קרלו אנצ'ולטי, המאמן שהדריך אותו בעונה הראשונה בריאל, שהייתה הטובה ביותר שלו (26 שערים ב-29 משחקים). "לא עבדנו יחד כבר שנתיים", סיפר, "אבל שמרנו כל הזמן על קשר. יש לנו מערכת יחסים מדהימה, זה כיף לעבוד עם קרלו. אני שמח".

עוד בנושא

ג'רארד פיקה: "אבין אם ניימאר רוצה להנהיג, בברצלונה יש את מסי"
דיווח: פיליפה קוטיניו סיכם בברצלונה, שתיכנס למו"מ עם ליברפול
אדרסון הברזילאי, קשר פלמנגו, חשף: התגלה אצלי סרטן האשכים

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"שחקנים הופכים לאגדות במינכן". חאמס רודריגס/רויטרס

כשנשאל על המסורת של באיירן, אמר: "השם הראשון שעולה לי לראש הוא אוליבר קאן, אחד השחקנים עם האופי הכי טוב בכדורגל העולמי. הוא תמיד ייצג את באיירן עם מנטליות לפי אסור לוותר לעולם. אוליבר היה דמות חזקה מאוד, הוא תמיד רצה לנצח. זו הסיבה שרציתי להגיע למועדון, הרבה שחקנים הפכו לאגדות במינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully